כותרות אחרונות
Search

בניית חנות וירטואלית שקל לקדם בגוגל – 6 טיפים שעובדים.

צילום: freepik

 

בניית חנות וירטואלית שקל לקדם בגוגל – 6 טיפים שעובדים.

חושבים על בניית אתר איקומרס, או חנות וירטואלית? רגע לפני שאתם מרימים טלפון למישהו מקצועי שיקים לכם את האתר, אתם חייבים להכיר את 6 הכללים שיהפכו את החנות שלכם מותאמת  לקידום בגוגל.

 

  1. בניית חנות וירטואלית שפועלת בכל המכשירים

בשנים האחרונות, גוגל התחילה למדוד אתרים, בין היתר גם בהתייחס למהירות הטעינה של האתר ושל העמודים שלו ולכן זהו מאפיין חשוב, שיש לתת עליו את הדעת כב בשלב בניית חנות וירטואלית. יחד עם זאת, גוגל מתייחס גם עובדת היותו של האתר שלכם מותאם לנייד ולא רק למחשב. משהו שכדאי לקחת בחשבון כבר בשלב בניית חנות וירטואלית, גם מתוך מחשבה על הגולשים.

 

  1. בחירת מערכת ניהול

השיקול החשוב ביותר בבחירת מערכת ניהול לחנות וירטואלית הוא התאמה למובייל. מערכת מותאמת תספק לכם אתר מהיר יותר ומותאם למובייל גם מבחינה עיצובית. אבל חשוב לבחור מערכת שפועלת טוב גם בעברית, כדי שיהיה לכם נוח ובכלל – כדאי לבחור מערכת המאפשרת לכם לקחת חודשיים שלושה לניסיון ורק אח"כ להחליט.

 

  1. היררכיה וקטגוריות

במיוחד חנות וירטואלית, שיש לה הרבה עמודים ומוצרים, חייבת להיבנות עם היררכיה מדוייקת והגיונית, כדי להקל על הגולשים אבל גם כדי להקל על גוגל בקריאת האתר וקידום שלו.

 

צילום: freepik

 

  1. אבטחה אבטחה ושוב אבטחה

מעבר להשקעה של זמן וכסף על בניית חנות וירטואלית, שאתם לא רוצים שתרד לטימיון בגלל מתקפת כופר, או איזה וירוס, אתם חייבים להגן על החנות שלכם באמצעים הטובים ביותר, אם אתם רוצים שהגולשים ישאירו לכם פרטי כ"א לחיוב.

 

  1. תגי מטא ומידע נוסף

כתיבה מחושבת וחכמה של תגיות מטא מאפשרת לגוגל להבין טוב יותר מה אתם מוכרים ולקדם את זה, אבל גם הגולשים מתייחסים לתגי מטא כשהם מחליטים אם להיכנס לאתר שלכם או לא ולכן, תכננו את התגיות שלכם היטב.

 

  1. שילוב טקסטים בעמוד המוצר מהשלב הראשון

הוספה של מלל לעמוד של כל מוצר (וזה קשה אם יש לכם הרבה מוצרים, אבל משתלם), מבליטה את האתר שלכם על פני המתחרים, שמוסיפים לעמוד המוצר רק את המפרט של היצרן, מספקת לכם טקסט שיווקי שאתם יכולים להשתמש בו גם למטרות אחרות והופך את האתר שלכם לקצת יותר מכירתי.

 

לסיכום:

בניית חנות וירטואלית שעובדת זו עבודה שדורשת התמדה ומחשבה תחילה. אבל המאמץ משתלם, אם אתם מוכנים להשקיע. יישום של כל הכללים האלה, או לחות חלק מהם, יאפשר לכם לבנות חנות שקל יותר לקדם בגוגל ולכן גם קל יותר ללקוחות להגיע אליה ולקנות ממנה.