כותרות אחרונות
Search

בנק מזרחי טפחות משיק זו השנה החמישית את פעילות 'נפגשים' ומציג מרצים חדשים ופעילויות ייחודיות

בנק מזרחי טפחות משיק זו השנה החמישית את פעילות 'נפגשים' ומציג מרצים חדשים ופעילויות ייחודיות

בנק מזרחי טפחות משיק זו השנה החמישית את פעילות "נפגשים במזרחי-טפחות". דנה ספקטור, רענן שקד, קובי אריאלי ומרצים נוספים יעסקו "ראש בראש", בשאלות שמעסיקות את כולנו

פעילות "נפגשים במזרחי טפחות", ממשיכה לשנה החמישית, בעשרות סניפים ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות הופכים סניפי הבנק למקום מפגש קהילתי של תושבי השכונה, ללא קשר להשתייכות שלהם לבנק זה או אחר, שנהנים מפעילויות מגוונות שיפרסו לאורך השנה. לאור הצלחת הפעילות בשנים האחרונות, ממשיך בנק מזרחי טפחות לשנה חמישית של הפעילות, עם תכנים מרעננים, הרצאות מעשירות וחוויות שכונתיות למען הקהילה. בחודש מרץ, מושקת פעילות ייחודית בשם "ראש בראש", במסגרתה יופיעו בסניפי הבנק בו זמנית שני מרצים בעלי דעות מנוגדות, לדיבייט פומבי בשאלות שמעסיקות את כולנו. את הפעילות יובילו אנשי התקשורת דנה ספקטור, שי גולדן, רענן שקד וקובי אריאלי, יחד עם ד"ר אייל דורון ותמיר לאון.

צילום: יח"צ

השנה החמישית ופעילות "ראש בראש" הושקו בפעילות בהשתתפות רענן שקד וקובי אריאלי, בסניף הבנק בפתח-תקווה, בהשתתפות למעלה מ-120 מתושבי השכונה, שהגיעו ליהנות מהדיבייט המרתק בין שני אנשי התקשורת. השניים דנו בשאלה מה היא הישראליות עבורם, בשנת 2017. שקד החילוני ואריאלי הדתי, בעלי תפיסות שונות של הורות, קריירה, צבא, והאופן שבו ישראל צריכה להיראות ולנהוג, דיברו כל אחד מנקודת מבטו, דנו בנושאים בהם הם מסכימים וגרמו לצופים להרגיש אופטימיות של מכנה משותף.

 

פעילויות "נפגשים במזרחי טפחות" מתקיימות מידי שבוע בעשרות סניפים ברחבי הארץ, במפגשי ערב לקהל הבוגר עם מרצים כגון מיכל צפיר, אריק זאבי, שי גולדן, דניאל חסון, מיכל דליות, רוני קובן, אודי סגל ועוד, לצד פעילויות חווייתיות ומהנות לילדים המתקיימות בשעות אחה"צ, ופעילויות ייעודיות למגזר הדתי והערבי.  הפעילות פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום, בהרשמה מראש באתר הבנק בעמוד  "נפגשים במזרחי טפחות".

 

www.mizrahi-tefahot.co.il/nifgashim  או בטלפון 077-6004060