כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל בתוכנית הלוואות אטרקטיביות למימון רכישת רכב: "מרכנתיל דרייב"

בנק מרכנתיל בתוכנית הלוואות אטרקטיביות למימון רכישת רכב: "מרכנתיל דרייב"

בנק מרכנתיל מציע בימים אלה הלוואות למימון רכישת רכב חדש. מדובר בהלוואה עד לסך 150 א'לף ₪ אשר מוצעת ב- 3 מסלולים אפשריים ולתקופה של עד 6 שנים.

המסלול הראשון שמציע הבנק הינו להלוואה בשיעור 100% משווי הרכב לתקופה של עד 5 שנים ולפירעון ב- 60 תשלומים חודשיים.

המסלול הנוסף הינו בהלוואה בשיעור 50% משווי הרכב להחזר ב- 36 תשלומים חודשיים עם אופציה למימון של יתרת  50% משווי הרכב ב- 3 שנים נוספות ולפירעון ב- 36 תשלומים חודשיים – הלוואה זו היא לתקופה של עד 6 שנים ובסה"כ עד 72 תשלומים חודשיים.

markentil 1

שוקי בורשטיין- מנכ"ל מרכנתיל

גם המסלול השלישי שמציע מרכנתיל להלוואות אלה הוא לתקופה של עד 6 שנים ועד 72 תשלומים חודשיים: הלוואה זו היא בשיעור 60% משווי הרכב ל- 4 שנים ולהחזר ב- 48 תשלומים חודשיים עם אופציה למימון של יתרת  40% משווי הרכב בשנתיים נוספות ולפירעון ב- 24 תשלומים חודשיים.

מנהל אזור ת"א והמרכז בבנק מרכנתיל, תומר פרג התייחס למוצר זה שמציע הבנק: "מדובר בהלוואה אטרקטיבית ללקוחות הבנק ובתנאים משופרים לבעלי חשבון משכורת או למעבירי חשבון משכורת לבנק. אנו מציעים  3 מסלולי הלוואה עם אפשרות למימון מלא או חלקי של הרכב הנרכש. תנאי ההלוואה בכל אחד מהמסלולים נוחים הן מבחינת פריסת התשלומים והן בריביות (החל מ- P). ההלוואה מתאימה לבעל הכנסה קבועה אשר חפץ להחליף רכב או להתחדש ברכב חדש. קבלת ההלוואה הינה בכפוף לנוהלי הבנק ולפרטים נוספים ניתן לפנות לכל אחד מסניפי הבנק הפזורים ברחבי הארץ ".