כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל נותן חסות לתערוכת "רוח האדם, רוח המקום" של אומני משפחת אבו -שקרה שתוצג במשכן לאומנות בעין- חרוד.

 צילום: יח"צ אישור לפרסום ללא תשלום

 

בנק מרכנתיל נותן חסות לתערוכה של אומני משפחת אבו -שקרה שתוצג במשכן לאומנות בעין- חרוד – תערוכת "רוח האדם, רוח המקום"

שוקי בורשטיין מנכ"ל "בנק מרכנתיל": "בנק מרכנתיל פועל רבות למען הקהילה  ולכן בחר להעניק חסות לתערוכת משפחת אבו שקרה. הבנק רואה באומנות כלי חשוב לחיזוק הקשר בין מרכיבי האוכלוסייה השונים בחברה הישראלית".  

 

בנק מרכנתיל נותן חסות לתערוכה של אומני משפחת אבו -שקרה שתוצג במשכן לאומנות בעין- חרוד – תערוכת "רוח האדם, רוח המקום".

 

יציגו בתערוכה: ווליד אבו שקרה, עאסם אבו שקרה, סעיד אבו שקרה, פריד אבו שקרה וכרים אבו שקרה, וכן יוקדש מקום לדמותה של אם המשפחה, מרים אבו שקרה.

 

 צילום: יח"צ אישור לפרסום ללא תשלום

 

תערוכה ייחודית זו מכנסת לראשונה חמש תערוכות יחיד של האמנים בני במשפחה אחת, משפחת אבו שקרה, הנחשבת לתופעה יוצאת דופן בשדה האמנות הישראלי.

 

המוזיאון יקדיש לתערוכותיהם חללי תצוגה נרחבים, ולכל אחד מהאמנים נקבעו שני חללים לתצוגה: באחד יוצג מבחר עבודות מנקודת מבטו של האוצר, ד"ר חוסני שחאדה, ובשני, בחירתה של האוצרת, ד"ר גליה בר אור. במאמריהם ובנקודת המבט של הבחירה והאצירה, יציעו האוצרים הקשרים נוספים לתופעה ייחודית זו של צמיחה ופריחה של יצירת משפחת האמנים באום אל-פחם.

 

שתי נקודות המבט יעשירו את מרחב ההתבוננות בעבודות האמנים ויאירו ממדים נוספים ביצירתם.

 

בתערוכה הנרחבת ובספר העשיר הנלווה לה (מעצב: מיכאל גורדון), יוצגו בין השאר תיעוד אינטימי של בית המשפחה בעבודותיו של ווליד אבו שקרה, תיחשפנה עבודות של אסם אבו שקרה אשר לא הוצגו עד כה ויוצג פרק בלתי מוכר בעבודתו של כרים אבו שקרה.

 

 צילום: יח"צ אישור לפרסום ללא תשלום

 

 

מעבר לעוצמת התערוכה החושפת את כוחם היוצר , הרוחני והרגשי של בני משפחת אבו שקרה, ישנה חשיבות אקטואלית וחברתית לתערוכה כאירוע בפני עצמו.

 

לקוחות בנק מרכנתיל ייהנו מהטבות ברכישת כרטיס הכניסה.

 

שוקי בורשטיין מנכ"ל "בנק מרכנתיל": "בנק מרכנתיל פועל רבות למען הקהילה ולכן בחר להעניק חסות לתערוכת משפחת אבו שקרה. הבנק רואה באומנות כלי חשוב לחיזוק הקשר בין מרכיבי האוכלוסייה השונים בחברה הישראלית".