כותרות אחרונות
Search

בנק "מרכנתיל" תרם למעלה מ- 1000 מחשבים לעמותת "מחשב לכל ילד"

הנהלת בנק "מרכנתיל" מעניקה מדי שנה עשרות מחשבים לילדים מקריית אונו במסגרת שותפותה בפרויקט "מחשב לכל ילד"


עד כה תרם בנק "מרכנתיל" למעלה מ- 1000 מחשבים לעמותת "מחשב לכל ילד"

לאחרונה התקיים טקס  בו הוענקו עשרות מחשבים לילדים מקריית אונו.  

בנק מרכנתיל שותף מזה כעשור בפרויקט זה אשר במסגרתו מוענקים מחשבים לילדים ובני נוער בכל רחבי הארץ. מנכ"ל הבנק שוקי בורשטיין חתם גם השנה על הסכם לשיתוף פעולה עם העמותה לשנה נוספת. במסגרת פרוייקט זה מוענקים מדי שנה מאות מחשבים, תוכנות והדרכות לילדים ובני נוער שידם אינה משגת רכישת מחשב.  עד כה תרם בנק "מרכנתיל" למעלה מ- 1000 מחשבים לעמותת "מחשב לכל ילד" .

 

את בנק מרכנתיל ייצג בטקס דוד שרון, סגן מנהל סניף אור יהודה שנשא דברים במהלך הטקס ובירך את הילדים: "בנק מרכנתיל חרט על דגלו במקביל לפעילותו העסקית גם את העשייה החברתית. הבנק רואה בפעילות למען הקהילה חלק אינטגרלי במהלך התנהלותו השוטפת ושם דגש מיוחד על נושא החינוך כמנוף לקידומו של  הדור הצעיר – דור העתיד שלנו. בהתאם לראיה זו שלנו, אנו שותפים מזה כעשור לפרויקט "מחשב לכל ילד". היום, בטקס מרגש זה אנו מכבדים ומחבקים את ילדי קרית אונו ובני משפחותיהם ושמחים להעניק לכם מחשבים המלווים בתוספת חשובה של הדרכות, חיבור לאינטרנט ועוד. 

discont-1

מימין אריה סקופ – צילום: מורג ביטן

פגשנו כאן חבורה נבחרת של ילדים עם פוטנציאל שסיימו קורס לא פשוט וחלקכם אף סיימתם קורס זה בהצטיינות. המחשב שאתם מקבלים לידיכם פותח בפניכם אוצר נרחב של ידע וכולנו תקוה שתזכו למיצוי הפוטנציאל והיכולות שלכם. אני מקווה שנזכה שמתוככם יצאו מנהיגי ומובילי דור העתיד. אני מבקש לאחל לכם בשמי, בשם הנהלת בנק מרכנתיל וכלל העובדים הצלחה רבה והגשמה עצמית".