כותרות אחרונות
Search

בעופר גרנד קניון בחיפה נפתח סניף חדש של רשת "דסיגואל"

 

רשת האופנה דסיגואל הספרדית, המשווקת ביגוד ואקססוריז בעיצובים ייחודיים,  משיקה בימים אלו סניף חדש, שלישי במספר, בעופר גרנד קניון חיפה. 

החנות החדשה המשתרעת על שטח של כ-300 מ"ר, נפתחה ביום שישי האחרון (11.3.16) ונמצאת בקומה ג' של הקניון.

Desigual 4

פתיחת חנות דיסגוואל בגרנד קניון חיפה – צילום: דורון גולן

החנות החדשה תציג לראשונה את קולקציית הילדים וקולקציית הגברים, לצד קולקציית הנשים והאביזרים, בהתאם לקונספט העולמי של חנויות המותג. בחנות החדשה של רשת דסיגואל בעופר גרנד קניון חיפה ניתן למצוא בגדים המתאפיינים בצבעונית רבה, בחוסר סימטריות ובהדפסים ססגוניים.

Desigual 7

פתיחת חנות דיסגוואל בגרנד קניון חיפה – צילום: דורון גולן

המותג פרוש על פני 72 מדינות ומפעיל חנויות מותג גדולות בברצלונה, מדריד, פריז, ניו יורק, לונדון וברלין. החנות הראשונה של המותג בארץ נפתחה בשנה שעברה וזהו הסניף השלישי של הרשת והוא מצטרף לחנויות מותגי אופנה מובילים אשר בעופר גרנד קניון חיפה כגולברי, זארה, רנואר, H&M , הודיס, ועוד.

Desigual 6

פתיחת חנות דיסגוואל בגרנד קניון חיפה – צילום: דורון גולן

עופר גרנד קניון חיפה  הוא קניון מוביל באזור הצפון, המשתרע על שטח מסחרי נטו של  54,275 מ"ר. בעופר גרנד קניון חיפה 243 עסקים, בתמהיל רחב של כל ענפי המסחר: אופנה, הנעלה, ספורט, תכשיטי יוקרה, אקססוריז, אופטיקה, קוסמטיקה ובישום, מכון כושר, מרפאות ומשרדים.  "עופר גרנד קניון חיפה"  כולל 3 קומות ומגוון רחב ומוביל של בתי אופנה בינלאומיים לצד מותגים ישראליים מובילים כגון: H&M, הודיס, זארה, רנואר, קסטרו, מנגו, הוניגמן, המשביר לצרכן, אמריקן איגל, אימפוריום, טימברלנד, גולברי, טי אנ טי, מאניה ג'ינס, אפרודיטה, טופ טן, אלדו, עמנואל, וכו'… באפריל 2016, ייחנכו בקניון אולמות קולנוע חדשים (23 אולמות מתוכם 6 VIP), אשר ישדרגו את הקניון וישלימו את חווית הקנייה ללקוחותיו.

Desigual 8

פתיחת חנות דיסגוואל בגרנד קניון חיפה – צילום: דורון גולן

 

 

עופר גרנד קניון שמחה גולן 54, חיפה

04-8145115 / info@grandcanyon.co.il