כותרות אחרונות
Search

בעקבות ההודעה על סגירת נתב"ג קבוצת "אמסלם טורס", מתגברת את מוקד צוות 24/7 שהיא מפעילה בשגרה.

יעקב אמסלם בעלים של קבוצת "אמסלם תיירות ונופש" צילום: דניאל אביגדור

 

בעקבות ההודעה על סגירת נתב"ג קבוצת "אמסלם טורס", מתגברת את מוקד צוות 24/7 שהיא מפעילה בשגרה.                     

קבוצת "אמסלם טורס", תציע מענה מקצועי לנוסעים המעוניינים לשוב ארצה בהקדם בעקבות פרסום ההודעה היום.  השירות יוענק לכלל הציבור, גם ללקוחות שרכשו אונליין ואין להם מענה בחברות התעופה השונות.

 

קבוצת "אמסלם טורס", מתגברת את מוקד צוות 24/7 שהיא מפעילה בשגרה, זאת בעקבות ההחלטה שהתקבלה היום  על ידי הממשלה לסגור את נתב"ג. הקבוצה תציע שירותים מקצועיים לנוסעים המעוניינים לשוב חזרה ארצה בהקדם בעקבות פרסום ההודעה.  השירות יוענק לכלל הציבור, גם ללקוחות שרכשו כרטיסים אונליין ואין להם מענה בחברות התעופה השונות. קיים מספר לא מבוטל של נוסעים אשר רכשו כרטיסי טיסה באונליין, אותם אנשים עומדים בפני שוקת שבורה, שכן אין להם סוכן שינהל את המצב ויספק להם הנחיות מתאימות ומהירות.

 

מוקד אנושי 24/7 בקבוצת "אמסלם טורס", כולל צוותים מיומנים של סוכני נסיעות ותיקים ומיומנים אשר ישיבו בכל שעות היממה לשאלות בוערות לגבי טיסות, יספקו חלופות לטיסות אשר בוטלו, סיוע במציאת חלופות מיידיות לטיסות ועוד… השירות ניתן לאורך כל שעות היממה בכל ימות השבוע ובמגוון שפות, באמצעות שיחה טלפונית, הודעות וואטס אפ או במייל ייעודי באופן פשוט ויעיל.

 

יעקב אמסלם בעלים של קבוצת "אמסלם תיירות ונופש" צילום: דניאל אביגדור

 

יעקב אמסלם מנכ"ל ובעלים של קבוצת "אמסלם טורס", מסר: "ההודעה על סגירת נתב"ג מציפה שאלות רבות בקרב נוסעים הנמצאים בחו"ל בין אם לצרכי תיירות ובין אם לצרכי עסקים. אנו רואים שישנן פניות לא מועטות למוקד על מנת להבין את המצב ורבים מבקשים שננהל בעבורם את המצב למציאת פתרונות להשבתם ארצה בהקדם. חשוב להדגיש כי בהשוואה לסגירה הראשונה של נתב"ג, אנו מזהים פחות בהלה בקרב נוסעים, אך אנו צופים כי היקפי השיחות יתגברו משמעותית בשעות הקרובות".

 

עוד הוסיף אמסלם: "כמובן שכחלק מהמדיניות שלנו נעניק שירות לכל מי שצריך סיוע, גם לכאלו שאינם לקוחות של אמסלם. לצד זאת, קיימת מגמה של נוסעים רבים המבקשים להאריך את שהותם עד לפתיחה המחודשת של נתב"ג בסוף החודש. אנו מזהים זאת בעיקר ביעדים כמו דובאי וארצות הברית".

 

דרכי ההתקשרות עם מוקד קבוצת אמסלם טורס:

טלפון: 1801713032

וואטס אפ של הצוות: 050-4040983

מייל: 24hrteam@amsalem.com

 

אודות קבוצת "אמסלם טורס".

קבוצת אמסלם טורס, היא חברה גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות ואחת המובילות הענף. הקבוצה מונה 5 חטיבות המטפלות בנסיעות עסקיות לצד חטיבות נוספות העוסקות בתיירות פרטית לחו"ל, תיירות פנים ונופש בישראל, תיירות נכנסת, קרוזים והפלגות, ארגון כנסים ואירועים , מחלקת מלונות והשכרת רכב, מחלקת ויזות ודרכונים מוקד חירום הפועל ממשרדי החברה 24/7.

 

אמסלם טורס, הינה הבעלים של אתר הנסיעות החדשני ביותר בישראל AMSALEM.CO.IL , "מסעות" המובילות את תחום הטיולים הגיאוגרפיים בישראל, "המטייל" המתמחה בטיולים בארה"ב ובקנדה, "אמסלם מדיקל"- תיירות רפואית והטסות רפואיות, "פאנטסתי"- חבילות נופש בחו"ל ו- A-Cruise- חופשות שייט וקרוזים, ועוד…

 

קבוצת "אמסלם" נוסדה בשנת 1983 והינה בבעלות משותפת של יעקב ואליעזר אמסלם. החברה מעסיקה למעלה  מ- 550 עובדים בישראל ומחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב ארצות-הברית, מזרח ארצות- הברית, בריטניה, סין, הונג קונג, הודו, מקסיקו וטורקיה. משרדי ההנהלה והסניף המרכזי ממוקמים בטבריה, לצד סניפים נוספים בפריסה ארצית בתל אביב, חיפה, בני ברק, כפר סבא, כרמיאל, ומעגן מיכאל.