כותרות אחרונות
Search

"עוף טוב" מרחיבה את סדרת "צ'ונגו" המצליחה ומשיקה: "צ'ונגו פופקורן" חטיפי מיני שניצל עוף.

"עוף טוב" "צונגו פופקורן" צילום סטודיו "עוף טוב"

 

"עוף טוב" מרחיבה את סדרת "צ'ונגו" המצליחה ומשיקה:  "צ'ונגו פופקורן" – חטיפי מיני  שניצל עוף עסיסיים וקריספיים במיוחד, עשויים מנתח שלם, ללא אנטיביוטיקה. 

סדרת "צ'ונגו" – רצועות שניצל עסיסיות ואקסטרא – קריספיות, שעוף טוב השיקה לפני כ-5 חודשים, הובילה בפרק הזמן הזה לגידול של 45% בקטגוריית מוצרי העוף הביתיים המוכנים לאכילה.

במהלך 5 החודשים בהם המוצרים על המדפים , נרשמה קניה חוזרת של 42% ממגוון  מוצרי "צ'ונגו".

"עוף טוב" צמחה ב- 103% בתוך הקטגוריה וב- 26% בכלל קטגוריית המנה העיקרית.

לאחרונה זכו מוצרי "צ'ונגו" במקום הראשון במבחן השפים בתכנית חיסכון בקשת 12.

 

לאור הצלחתה של סדרת מוצרי "צ'ונגו" אשר זכתה לאחרונה במקום הראשון במבחן השפים בתכנית חיסכון, קשת 12, מרחיבה חברת "עוף טוב" שחקנית וותיקה ובולטת בשוק המזון הקפוא המוכן לאכילה,  את הסדרה ומשיקה בימים אלה את "צ'ונגו פופקורן" – חטיפי מיני שניצל, העשויים מנתח שלם של עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית המשיגה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי במיוחד מבחוץ, תוך שמירה מלאה על האיכות והטעם הנפלא.

 

"צ'ונגו פופקורן" הוא סוג חדש של נשנושי שניצל טעימים, כיפיים, וקלילים שתצורתם החטיפית מאפשרת לצרוך אותם כחטיף או כנשנוש במגוון הזדמנויות במהלך היום. "צ'ונגו פופקורן" מתאים גם למי שמעדיפים לאכול אותם כמנה עיקרית בארוחה או כתוספת לסלט בארוחה קלה. כמו כן גם באירוח לצד ירקות ומתבלים שונים , "צ'ונגו פופקורן" הוא חטיף איכותי וטעים. אפשר להגיש אותו בצלחת או "לטרוף" אותו בלחמניה, לחטוף "צ'ונגו פופקורן" ביד או לשלב אותו כחטיף משביע ומזין להכנה מהירה בין פגישות ה"זום".

 

"עוף טוב" "צונגו פופקורן" צילום סטודיו "עוף טוב"

 

"צ'ונגו פופקורן" של "עוף טוב" מושק בסדרה של 2 ציפויים סופר קריספיים, וטעימים: בציפוי קלאסי ובציפוי מתובל, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט וללא סימון אדום.

 

מיטל טרזי, סמנכ"לית השיווק ב"עוף טוב": "מצאנו שהתקופה הנוכחית שינתה את סדרי ואופי הארוחות, ורבים מהצרכנים מחפשים פתרונות טעימים ומהירים למגוון ארוחות והזדמנויות. "צ'ונגו" מאפשר  לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות, אם כחטיף שאפשר לנשנש לאורך כל היום ואם כמנה עיקרית בארוחה.  "צ'ונגו פופקורן" עונה על הצרכים החדשים  ומציע מוצר איכותי וטעים במרקם עסיסי וקריספי קל ומהיר להכנה , שקשה להפסיק לאכול".

 

 

 

השקת סדרת "צ'ונגו", הובילה בתוך 5 חודשים לגידול של 45% בקטגוריית מוצרי העוף הביתיים המוכנים לאכילה. בפרק זמן זה "עוף טוב"  צמחה ב- 103% בתוך הקטגוריה וב- 26% בכלל קטגוריית המנה העיקרית. במהלך 5 החודשים בהם המוצרים על המדפים רשמה "עוף טוב" 42% קנייה חוזרת של מוצרי "צ'ונגו".  מסיבות אלה הוחלט בחברה להרחיב את הסדרה ולהשיק את "צ'ונגו פופקורן" הנותן מענה איכותי וטעים גם לצעירים המרבים לאכול ארוחות נשנוש.

 

"עוף טוב" "צונגו פופקורן" צילום סטודיו "עוף טוב"

 

במוצריה ממנפת "עוף טוב" את ערכי המשק החקלאי המאפשר את תהליך "השליטה הרציפה" הבלעדי ל"עוף טוב". במסגרתו כל תהליך הייצור מתבצע בבית אחד – עוף טרי שגדל בעמק, בבית של "עוף טוב". העוף הטרי מגיע למפעל במשק עצמו, בו מתבצעת הכנת המוצר. המוצר נכנס להקפאה מיד לאחר ההכנה כדי לשמור על כל הטוב שבמשק. "עוף טוב"  –  "ביס מהמשק".

 

את שני המוצרים החדשים בסדרת "צ'ונגו פופקורן", ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 – 32.90 ₪.  המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את המוצרים האיכותיים ואת הטעמים המצוינים, ישירות מהמשק לצלחת עם מגוון רחב של מוצרים מזינים. היתרון הגלום בהיותה של החברה אחראית על משקי הלולים מתבטא באיכות המוצרים וכך גם טעמי המשק מורגשים בכל ביס. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים האהובים המאפשרת לכל אחד ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

"עוף טוב" "צונגו פופקורן" צילום סטודיו "עוף טוב"

 

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. "עוף טוב" מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' – מוצרי דג מוכנים לאכילה.

 

באתר החברה: https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.