כותרות אחרונות
Search

בעקבות החשש מהדבקות נגיף הקורונה ! חב' "אסא אבלוי ישראל" וחב' "קליל" מציעות ידיות לדלתות וידיות לחלונות בציפוי אנטי-בקטריאלי…

 

בעקבות החשש מהדבקות נגיף הקורונה !

חב' "אסא אבלוי ישראל" וחב' "קליל" מציעות ידיות לדלתות וידיות לחלונות בציפוי אנטי-בקטריאלי המונע התפשטות חיידקים ווירוסים.

 

בצל העלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה והעובדה שרבים מהחיידקים סביבנו מהווים איום ונמצאים באזורים משתנים של חיי היומיום שלנו, באסא אבלוי מציעים פתרון להפחתת העברתם של חיידקים אלה, מכיוון שהם אחראים להתפשטותם הבלתי מבוקרת של מחלות.

 

חב' "אסא אבלוי" מציעה מגוון רחב של ידיות מותאם באופן ספציפי לסביבות מרובות חיידקים כגון: בתי חולים, קליניקות, תחבורה ציבורית, בתי מלון, מסעדות, בתי ספר, מעבדות, מתקני ספורט ועוד…

 

צילום: יח"צ קליל

 

הציפוי של הידיות מכיל יוני-כסף והן מכוסות בחומר הנקרא זאוליט, שתפקידו לשחרר בהדרגה את היונים, הפועלים על זני החיידקים על ידי פירוק חילוף החומרים שלהם ועיכוב חלוקת התאים שלהם.

 

הידיות עומדות בתקן הבינלאומי ISO 22196:2011.

 

"הידית האנטי מיקרוביאלית מכילה חומר  שהוכח כיעיל ב -95% כנגד החיידקים הנפוצים ביותר בבתי חולים ובתי אבות. מגוון המוצרים שלנו מסוגל לצמצם את התפשטות החיידקים, האורגניזמים ומזיקים אחרים. השימוש במוצרים אלה בסקטורים לשימוש בריאותי וציבורי יכול לסייע במניעת התפשטות של מחלות." אומר אורן אביגדור, מנכ"ל "אסא אבלוי" ישראל.

 

המחיר: 450 ₪ לסט ידיות.

 

בעקבות החשש מהידבקות בנגיף הקורונה חב' "קליל" מציגה חלונות איכותיים עם ידיות בציפוי אנטי בקטריאלי (AntiGerm). הציפוי הינו חלק אינטגרלי מהידית בחלק מהדגמים (יש לברר עם המתקינים המורשים/שירות הלקוחות של קליל).

 

צילום: יח"צ "אסא אבלוי ישראל"

 

הידיות הינן פיתוח ייחודי וחדשני של ציפוי הידית בלקה המבוססת על יוני כסף ללא כימיקלים, בטוח ומתאים לשימוש ביתי.

 

הציפוי הייחודי בידיות משמיד ומונע 99.9% מכלל החיידקים והוירוסים הקיימים, אינו מתכלה ולא זקוק לחידוש.

 

הפעולה האנטי בקטריאלית אומתה בבדיקות מעבדה בתקני איכות מחמירים (ISO 22196).

 

המחיר לידית:80-120 ₪, תלוי בדגם.