כותרות אחרונות
Search

בפנטן טיפות עיניים, כי לעיניים שלך מגיע טיפה יותר

חדש מבית חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) ובסדרת טיפות העיניים: בפנטן טיפות עיניים בבקבוק עם "האפקט המשולב" לעיניים יבשותמעניק לחות וסיכוך לאורך זמן ומטפל ביעילות בעיניים יבשות

האקלים הישראלי, העבודה המרובה מול המחשב, מבנה העין ושינויים הורמונליים, גורמים לתופעה כלל לא נעימה – יובש בעיניים. חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) משיקה בישראל את המוצר השני בסדרת טיפות העיניים שלה: "בפנטן טיפות עיניים בבקבוק" עם "האפקט המשולב" לעיניים יבשות המעניק לחות וסיכוך לאורך זמן ומטפל ביעילות בעיניים יבשות.

טיפות העיניים החדשות, מגיעות בבקבוקון 10 מ"ל, בעל מנגנון ייחודי המאפשר שימוש של עד 3 חודשיים מרגע הפתיחה, נוח לנשיאה ללא חומרים משמרים ומתאים למרכיבי עדשות מגע.

befanten 1

תופעת ה"עיניים היבשות":

לפחות אחד מכל עשרה גברים סובל מתופעה של עיניים יבשות, ולפחות אחת מכל ארבע נשים. עין יבשה היא למעשה תופעה שבה כמות הדמעות, או איכותן, אינן מספיקות כדי לשמור על פני שטח העין רטוב ומוגן לאורך זמן.  בניגוד להנחה הרווחת, רוב הישראלים חשים יובש בעין לאורך כל השנה, ולא בסמוך לעונה זו או אחרת.

לתופעה של עיניים יבשות מספר תסמינים: תחושה של גוף זר או גרגירי חול, גירוי בעיניים, גירוד, צריבה או שריטות, אדמומיות וכאבים, עיניים "עייפות", רגישות לאור, ראייה מטושטשת, תחושת יובש, דמעות מוגברות, עפעפים נפוחים ודלקת בשולי העפעפים.

מרבית מהסובלים מעיניים יבשות משייכים זאת לתופעה אחרת- עיניים אדומות. התעלמות מהתופעה או אבחון שגוי עלולים להוביל לפגיעה באיכות הראייה בטווח הארוך.

במטרה לתת מענה מהיר, יעיל ואפקטיבי, משיקה חברת "באייר" (Bayer) את המוצר השני בסדרה: "בפנטן טיפות עיניים בבקבוק"- עם "האפקט המשולב" לעיניים יבשות. בפנטן טיפות עיניים בעל האפקט המשולב, מעניק לחות וסיכוך לאורך זמן ומטפל ביעילות בעיניים יבשות. טיפות העיניים הן למעשה תחליפי דמעות שמשמשים לטיפול מקומי ומהווים תחליף מצויין לרובד הדמעות.

יתרונות בפנטן טיפות עיניים:

מטרת הטיפול היא להפחית בתסמינים, למנוע סיבוכים, לטפל במחלות הקרנית ולעודד חזרה למצב תקין של שטח פני העין. טיפות העיניים "בפנטן עיניים" מגיעות בבקבוקון נוח (10 מ"ל) בעל מנגנון ייחודי המאפשר שימוש של עד 3 חודשיים מרגע הפתיחה. לטיפות בפנטן השפעה משככת ומרגיעה לאורך זמן, הן ללא חומרים משמרים ומתאימות לשימוש גם למרכיבי עדשות מגע. בפנטן טיפות עיניים מורכב מחומרים טבעיים וייחודיים, חומצה היאלורונית (0.15%),  ופרו ויטמין B5  (דקספנטנול) (2%).

החומצה ההיאלורונית (מייצבת את שכבת הדמעות) היא חומר המיוצר בתוך הגוף ומצוי כמעט בכל רקמות החיבור, העצמות והעיניים. הימצאותה של החומצה ההיאלורונית בתחליף הדמעות מהווה מרכיב פעיל בעל צמיגות גבוהה המאריך ומשפר את משך היצמדותן של הטיפות לעין. תכונות אלה מבטיחות את היציבות והעמידות של רובד הדמעות מבלי לשבש את חדות הראייה. בנוסף לכך, חומצה היאלורונית יכולה להיקשר לכמויות גדולות של מים, תכונה המקנה לה גם פונקציה של לחות. גרם אחד של חומצה היאלורונית יכול לספח כשישה ליטרים של מים!

פרו ויטמין B5 (מרגיע ולמלחלח) -פנתנול הוא ויטמין מסיס במים מקבוצת B . הפנתנול הוא אחד מאבני היסוד של קואנזים A.  שמעודד גרנולציה וצמחיה של האפיתל נוגד גירוד ואנטי דלקתיות וסופח  מים. הדקספנטנול (פרו ויטמין B5) יכול לקשור כמות גדולה של מים, מרענן מצד אחד, ותומך ביכולתה של החומצה האילורונית לאגור לחות מאידך.
הודות לדקספנטנול יוצרות טיפות בפנטן רמת לחות גבוהה ומהוות חומר טיפולי ומרגיע.

הדואליות של השניים, היא שמאפשרת את הלחות של העין לאורך זמן.

מחיר לצרכן: 69.90 ₪ לבקבוק של 10 מ"ל.

ניתן להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.