כותרות אחרונות
Search

רשת "רהיטי דורון" שוברת את מחירי השוק של ארונות קיר לחדרי הורים….

רשת "רהיטי דורון" משיקה  לראשונה ארונות הזזה  לחדרי ההורים ותתחרה באיקאה עם מחירים החל מ – 1,400 ₪ בלבד

 חברת רהיטי דורון נכנסת לראשונה לתחום ארונות הזזה לחדרי ההורים, ותחל לשווק בכל סניפיה מגוון רחב של ארונות במחירים שיתחרו בהצעות של איקא. מדובר בארונות הזזה ברמת גימור ואיכות גבוהה מאוד, הכוללים מנגנון טריקה שקטה ובטוחה לדלתות. סידור פנים מודולרי המאפשר אופציות חלוקה מגוונות וכמובן כוללים את התפיסה השרותית הגבוהה של רהיטי דורון הכוללת תעודת אחריות לרהיטים למשך 3 שנים, מועד אספקה מדוייק כבר בעת ההזמנה וקנייה בטוחה המאפשרת תשלום רק לאחר קבלת הרהיטים הביתה.

doron 2

רהיטי דורון מציעה מגוון סגנונות של ארונות קיר וארונות הזזה בעיצובים ומידות שונות. לראשונה פונה רהיטי דורון עם קולקציית ארונות הזזה המיועדים לחדרי ההורים.

מחירי ארונות  הזזה של רהיטי דורון ינועו החל מ– 1,400 ₪ לארון הזזה בגובה 240 ס"מ ורוחב 160 ס"מ הכולל דלתות הזזה עם טריקה שקטה ובטוחה.

אופיר ליבר מנכ"ל ובעלים של רהיטי דורון: "בימים אלו סיימנו את הקמתו של המפעל החדש המתפרש על שטח של 5,000 מ"ר, רכשנו את הציוד המתקדם בעולם. וכך לראשונה בארץ ניתן לייצר סדרות ייצור עצומות תוך שיפור האיכויות. בקווי הייצור החדשים, אנו מסוגלים לייצר כיום למעלה מ-10,000 ארונות ההזזה בחודש תוך הורדה משמעותית של העלויות ולהציע ללקוחותינו מחיר תקדימי, מאוד תחרותי בהשוואה ליצרנים ויבואנים בארץ"

עוד מוסיף ליבר:" חלק מהאסטרטגיה של רהיטי דורון היא להיות יעיל וחכם בכל שלב בתהליך ולהציע הצעת ערך מעולה ללקוח. כיום מוצעים בשוק ארונות הזזה באיכות פחותה בהרבה במחירים המתחילים בכ- 2,000 ₪. אנו מציעים ללקוח מחיר חסר תקדים של 1,400 ₪ לארון איכותי הרבה יותר, ואכן אני שמח לגלות שכבר בשלב מוקדם זה עוד לפני שהשקנו באופן רשמי את הארונות החדשים, חלה עליה משמעותית במכירת הארונות ברשת"

בקולקציית הארונות החדשה של רהיטי דורון, ניתן למצוא מגוון ארונות הזזה יוקרתיים עם דלתות מרחפות, דלתות מעוצבות, דלתות פנימיות ומגירות חיצוניות, ארונות על בסיס סנדוויץ וארונות הבנויים מעץ בעובי 28 מ"מ. כל ארונות ההזזה כוללים טריקה שקטה ובטוחה, מידוף ותליית בגדים, הארונות מעוצבים ומאוד נוחים לשימוש יום יומי. כמו כן ניתן להוסיף מגוון אקססוריס לאבזור פנים הארון כגון מגירות פנימיות עם מסילות וטריקה שקטה מתוצרת blum , מראה חיצונית ועוד.

doron 1

חדר עמית של רהיטי דורון עם ארון הזזה. מחיר 1400 שח – צילום עודד סמדר

הארונות החדשים מוצעים במחיר חסר תקדים החל מ- 1400 ₪ לארון הזזה ברוחב 160 ס"מ וגובה 240 ס"מ הכולל פרזול אירופאי איכותי מתוצרת INDAUX, טריקה שקטה, הארון מצופה קנט עבה בתחתית הדפנות לשיפור העמידות לרטיבות והוא מגיע עם רגלי כיוון המשפרים את איזון הארון גם כשהרצפה אינה ישרה!

רהיטי דורון מציעה ללקוחותיה קנייה בטוחה – קודם מקבלים ואחר כך משלמים. בנוסף מתחייבת רהיטי דורון לתאריך אספקה מדוייק כבר בעת ההזמנה ומאותתת לשוק כי ניתן לעשות גם ארונות הזזה איכותיים במחירים שוברי שוק תוך שיפור איכות המוצר ואיכות השירות.

מחירים לצרכן לדוגמא:

  • ארון הזזה מדגם כפיר ברוחב 160 ס"מ וגובה 240 ס"מ במחיר 1400 ₪

  • ארון הזזה מדגם חרוב הכולל מגירות חיצוניות- ברוחב 160 ס"מ וגובה 240 ס"מ במחיר 1800 ₪

  • ארון הזזה מדגם כפיר ברוחב 240 ס"מ וגובה 240 ס"מ במחיר 2600 ₪

  • ארון הזזה הכולל דלתות רחף יוקרתיות מדגם אלפא ברוחב 160 ס"מ וגובה 240 ס"מ במחיר 3000 ₪

  • ארון עמית הכולל רגלי סנדוויץ ובנוי מגוף ארון יוקרתי בעובי 28 מ"מ ברוחב 158 ס"מ וגובה 240 ס"מ במחיר 2250 ₪