כותרות אחרונות
Search

חדש בשוק חטיפי הבריאות: "באלאנס" – BALANCE

החטיפים מיוצרים על פי שיטת דיאטת ה- ZONE, ומסייעים לתזונה מאוזנת ולתחושת שובע

חברת "סיטי תוספי מזון" החלה לשווק בישראל את מותג חטיפי הבריאות "באלאנס"BALANCE   – מארה"ב, המיוצרים על פי שיטת דיאטת ה-ZONE האמריקאית, הנקראת גם 40%-30%-30%. החטיפים מכילים שילוב של 3 אבות המזון  – חלבונים, שומנים ופחמימות – ביחסים קבועים, מועשרים ב- 23 ויטמינים ומינרלים, כ- 15 גרם פרוטאין (חלבון), ומהווים גם מקור מצוין לנוגדי חמצון.

שיטת דיאטת ה- ZONE זכתה לאהדה גדולה בקרב מפורסמים רבים, ביניהם –בראד פיט, ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר לופז, שרה ג'סיקה פרקר, מדונה, ג'נט ג'קסון ועוד.

 החטיפים מוצעים במגוון של 16 טעמים מעולים, בהם: שקדים עם בראוניז, שוקולד, קרמל עם בוטנים מצופה שוקולד, פטל ושוקולד, עוגיות מצופה שוקולד, דבש ובוטנים מצופה יוגורט, בראוניז שוקולד כפול, מוקה שוקולד צ'יפס ועוד.  במגוון סוגי החטיפים גם חטיפים ללא גלוטן במגוון טעמים.

balans 1

ד"ר ענת גרינשטיין, נטורופתית N.D, מומחית לדיאטת הזון ויועצת לחברת סיטי תוספי מזון, מסבירה, כי עקרון שיטת דיאטת ה-ZONE, אשר פותחה בשנת 1995 על ידי ד"ר בארי סירס, ביוכימאי וחוקר בעל שם עולמי, הוא איזון מבחינת ערך קלורי בין אבות המזון בכל ארוחה –  30 אחוז חלבון, 30 אחוז שומן ו-40 אחוז פחמימות. השילוב של 3 אבות המזון ביחסים הללו מסייעים לאיזון הורמונלי (רמות של אינסולין וגלוקגון בדם), המווסתים את רמת הפחמימות בדם ועל ידי כך מסייעים לתחושת שובע לאורך זמן.

החטיפים מהווים פתרון לארוחת ביניים מאוזנת ומשביעה בין הארוחות בתפריט דיאטה, או בתפריט יומי רגיל – לכל מי שמעוניין לשמור על תזונה בריאה ועשירה בוויטמינים ומינרלים.

תכולת החטיף (45-50 גר'): קלוריות: 180-210, פחמימות: 20-23 גר', חלבון: 13-15 גר',
שומנים: 6-7 גרם. החטיפים לא מכילים שומן טראנס.

כשרות: כשר בהשגחת  O-U חלבי.

מחיר: 10 -11 ₪ לחטיף (במשקל 45-50 גרם).

ניתן להשיג: ברשתות הפארם, בתי טבע, בתי מרקחת וחדרי כושר.