כותרות אחרונות
Search

בפסח הזה אתם מוזמנים לטייל ב"שבילי ישראל" הטרק של המדינה !

תמונת שער: שביל ישראל-צילום אינה מנשה 

בפסח הזה אתם מוזמנים לטייל בטרק של המדינה !

אתר "למטייל" בשיתוף החברה להגנת הטבע חוגגים את חודש שביל ישראל !

זהו הזמן בו מתחילים להיערך לקראת הטיול בשביל ישראל !

 

לנפאל יש את טרק האנאפורנה, בצ'ילה יש את טרק הטורס דל פיינה ובניו זילנד, טרק מילפורד הוא המפורסם מכל. ומה איתנו? "שביל ישראל" הוא הטרק של המדינה! לא בכדי נכנס שביל ישראל לרשימת 20 שבילי הטיולים הכי טובים בעולם, שפרסם המגזין "נשיונל ג'יאוגרפיק". מסע של אלף קילומטרים שייקח אתכם מדן ועד אילת, ולאורכו אפשר לטעום מכל טוב הארץ. הטיול בשביל ישראל הופך לטרנד חזק – יש כאלו שמטיילים אותו בשלמותו ויש כאלו שמטיילים בו במקטעים, מתי שנוח ומסתדר. שביל ישראל מושך אליו גם טרקרים מכל העולם ונחשב כאחד המאתגרים והמהנים ביותר, עד כדי כך שאחד משיאני העולם במרתון (מייקל וורדיאן) הגיע השבוע לארץ כדי לשבור את השיא על השביל.

 

שביל ישראל-צילום אינה מנשה

 

לקראת תקופת הטיולים והחגים, אתר "למטייל", בשיתוף החברה להגנת הטבע חוגגים יחדיו את השביל הכי שווה במדינה, בחודש של פעילויות, תכנים חדשים, הרצאות, סיורים ומבצעים באתר ובחנויות למטייל.

 

כל המידע על חודש שביל ישראל מרוכז בערוץ שביל ישראל באתר טיולי בו תוכלו למצוא את המידע הכי מקיף: משלב ההכנות הנדרשות, דרך רשימת הציוד המומלץ, כל מלאכי השביל, מדריך מצולם לשביל,  וכמובן – כל מקטעי השביל, מצפון לדרום ובכיוון ההפוך, שכוללים גם סיפורי דרך מפורטים ותמונות.

 

 

שביל ישראל- צילום יפתח שמעוני

 

מבין הפעילויות הצפויות לרגל חודש שביל ישראל:

סיורי ה- FREE TOUR של למטייל מגיעים לשביל ישראל ואתם זוכים לצאת לטיולים מודרכים עם מדריכים מקצועיים בשפה העברית, במקטעים שונים, ובחינם: מלטרון לנווה שלום, רכס השיירות ודרך בורמה, דתות ותרבויות על הר תבור ועוד. יש צורך להירשם מראש לסיורים על מנת להבטיח את ההשתתפות בסיור.

 

אתר ורשת למטייל יקיימו הפנינג מיוחד, עם הרצאות בנושא שביל ישראל, שיעוברו על ידי  מורי דרך מומחים מטעם החברה להגנת הטבע. כמו כן, בחודש זה תוכלו למצוא בסניפים ובאתר למטייל הנחות של עד 60% על כל הציוד הנדרש לשביל ישראל, מלבוש וסנדלים ועד מקלות הליכה, אוהלים ומפות.

 

החברה להגנת הטבע, מייסדת "שביל ישראל", תציע במהלך החודש טיולי משפחות מיוחדים למטיילים בשביל והנחה מיוחדת על אוגדן מפות לשביל ישראל.

 

לכל אלו שמטיילים או טיילו בשביל ורוצים לשמור את החוויות לכל החיים, חברת לופה מציעה במיוחד לחודש השביל  הטבה מיוחדת בלופה לשביליסטים: 80 ₪ הנחה לספר תמונות באחד משלושת עיצובי הטיולים שישמור על כל החוויות מהשביל.  כמו כן, במיוחד לחבר'ה של השביל ולקבוצות, ניתן באפליקציית לופה להזמין  את כל החבר'ה מהטיול להעלות את התמונות לספר משותף.

 

 

שביל ישראל- צילום יפתח שמעוני

 

מה שלא ידעתם על שביל ישראל ולא היה לכם את מי לשאול.

נא להכיר: האיש שמסמן את השביל.

לקראת חודש "שביל ישראל", שוחחנו עם איציק בן דב, רכז סימון שבילים בוועדה לשבילי ישראל של החברה להגנת הטבע, על כל מה שחדש ומעניין לדעת על שבילי ישראל, מעבר לפרטים היבשים:

  • הידעתם ? אל כל סימון שביל במדינה מגיעים לפחות פעם ב-3 שנים על מנת לחדשו.

  • כל אחד יכול להציע שינויים ותוספות לשביל ישראל ובוועדה מבטיחים להתחשב – כך נכנס המסלול למרינה של הרצליה למשל. זוהי הצעה של מטייל שהתקבלה – להראות למטיילי השביל לא רק את הטבע וה"רוח" של המדינה, אלא גם את ה"חומר" שלה…

  • למקרה שתהיתם – יש בסה"כ 4 מסמני שבילים, ש"מבלים" בכל יום בשטח ובמסלולים ועוברים על סימוני השבילים בכלל ושביל ישראל בפרט. הם מקפידים בסוף כל יום לא להישאר ולישון בשטח, חוץ במצבים קיצוניים של עבודה במדבר.

  • המקטע האהוב על בן דב הוא זה העובר בשמורת הר מירון, שבעיניו היא שמורת הטבע הצפונית שמאפשרת לטייל בין נופים ומרחב, בהשוואה לשאר האזור שברובו מיושב.