כותרות אחרונות
Search

בפרויקט "אושילנד" בכפר סבא ייפתח מתחם מעצבים MA MU MI שיאכלס מעצבים ישראלים בתחומי אופנה, עיצוב מוצרים, מוצרים לבית, אקססוריז ועוד……

מתחם MA MU MI יכלול כ-30 חנויות מעצבים בחלל open space  בשטח של כ-500 מ"ר ובהקמתו ישקיעו כ-4 מיליון ₪

מתחם המעצבים MA MU MI ינוהל ע"י רוני כהן, שיזמה, הקימה וניהלה את "פלסטיק שוק – אופנה ועיצוב" ואת אתר האופנה 1item

 רוני עוזיאל שרשרת פאולינג

לראשונה בישראל כמו "בקמדן מרקט" בלונדון ובשווקי מעצבים גדולים באירופה ובארה"ב  יפתח בפרויקט "אושילנד" בכ"ס מתחם מעצבים ישראלים בתחומי אופנה, עיצוב מוצרים, אקססוריז, מוצרים לבית, תיקים, הנעלה גאדג'טים ועוד- מתחם MA MU MI.

מתחם MA MU MI יאכלס כ-30 חנויות של מעצבים ישראלים בחלל open space בשטח של כ-500 מ"ר, בעיצוב one stop shop שתאפשר למעצבים אפשרות להתרחבות בעתיד ועיצוב דינמי ומשתנה של החנות.


בין המעצבים שכבר חתמו הסכם להשתתפות במתחם המעצבים:

המעצבת אודליה קראד י- מעצבת וצורפת תכשיטים ותיקי עור בעבודת יד,
מעצבת התיקים מיטל לב,
מעצבת התכשיטים והאקססוריז רוני עוזיאל,
מותג האופנה "מונוגומי" של אנה גולודץ ואסף לוי המתמחים בעיצוב בגדי יוניסקס,
מותג התכשיטים "אדורנו" של המעצבת דורית יצחק ועוד.
מיטל לב- איליה מנליקוב

במרכז המתחם בשטחים הציבוריים יערכו גם ירידים פתוחים בהשתתפות בעלי החנויות ובצמוד יוקם גם מתחם תאי מדידה. בהקמת המתחם יושקעו כ-4 מיליון ₪.

מתחם המעצבים MA MU MI ינוהל ע"י הגב' רוני כהן, שיזמה, הקימה וניהלה בפועל את "פלסטיק שוק- אופנה ועיצוב" ואת אתר האופנה 1item. רוני תלווה את תהליך המיתוג של MA MU MI, תחילה ברמת עיצוב החלל בשיתוף מעצב הפנים אמיר אדלר וחב' מיתוג. כמו כן תנהל באופן שותף את פעילות המתחם ותהיה אחראית על יוזמות, הפקת ירידי מעצבים, הפקת תכנים אינטראקטיביים, תערוכות, תצוגות אופנה ועוד.

מתחם המעצבים MA MU MI יוקם כאמור בפרויקט "אושילנד" המוקם ע"י חב' "אושירה" וצפוי להיות אחד ממתחמי הבילוי, הבידור והפנאי הגדולים ביותר בישראל שישתרע על שטח של כ-52,000 מ"ר בנוי, כולל 1500 מקומות חנייה, שטחי מסחר ואופנה, שוק אוכל, מתחם מסעדות, מתחם בתי קולנוע מפואר ומשוכלל של חב' "גלובוס מקס", מתחמי ילדים, פארק פנטזיות, פארק מוגובי ועוד.

הפתיחה צפויה בחודש מרץ 2016.