כותרות אחרונות
Search

ברוב פאר והדר הושק במלון וולדורף אסטוריה בירושלים בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA

צילום: אביעד תבל

באירוע נוצץ ומושקע במיוחד שנערך במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, הושק בוטיק סלון היופי היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מעצב השיער מבוורלי הילס מוריס דדון וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA

sapira 4

צילום: עמית גרון

לקראת השעה שבע בערב התכנסו עיתונאים, בלוגרים ומובילי דעה בלובי של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים כדי להשתתף באירוע השקת סלון היופי המדהים שנפתח במלון וולדורף אסטוריה בהשקעה של כשני מיליון ש"ח. אחרי סיור במלון ובתוך כך ביקור באחת מהסויטות הנשיאותיות המדהימות (200 מ"ר , 5000 $ ללילה לזוג) וסקירה קצרה על המלון מפי מנכ"ל המלון גיא קליימן, ירדו הנוכחים לקומה 1- שם שוכן אחר כבוד סלון היופי החדש SAPIRA והתקבלו בחמימות רבה על ידי עובדי מלון וולדוף אסטורה שהגישו מיני מטעמים ועשו הכל כדי שהאורחים הרבים שהחלו מציפים את הסלון החדש, ייהנו מכל רגע. במהלך הערב המרגש, זכו הנוכחים לטיפולי פנים ושיער מידי עובדי סלון היופי. סלון היופי מעוצב בצורה יוצאת דופן ומשרה אווירה נעימה ומזמינה, ישנן 8 עמדות טיפולים המאפשרות טיפול בו זמנית במספר רב יותר של לקוחות והוא משדר נוחות מרבית. את יחסי הציבור לאירוע עשתה הגב' טל מרום ממשרד "מרום תקשורת יחסי ציבור – אירועים – הפקות".

sapira 5

גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מברך על השקת הסלון: "חיפשנו זמן רב את האנשים הנכונים שיאיישו את המקום ואנו בטוחים שמתחם היופי שנפתח לא מכבר יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולחברת SAPHIRA הצלחה רבה עם הסלון".

בוטיק  SAPHIRA בבעלות מעצב השיער מוריס דדון וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA, הוקם בהשקעה המוערכת בכ-2 מיליון ₪, והוא כולל עיצוב ובניית מתחם חדש המתפרס על פני 170 מ"ר וממוקם בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים.  הריהוט היוקרתי והציוד מיוחד לשמונה עמדות עיצוב השיער, הובאו ארצה ביבוא אישי, חדר מניקור פדיקור וחדר אח"מים הם בעיצוב מיוחד. סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום הבלעדי בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA אותם צורכים רבבות אנשים בעשרות מדינות ברחבי העולם.

sapira 1

מעצב השיער מוריס דדון: "מרגש  אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל  את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, 'בוטיק הסלון SAPHIRA' מרכז את מה שאנו מאמינים בו: האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

מוריס דדון, בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, הסטייליסט והמנהל האמנותי המפורסם של חברת 'פרדריק פקאי', שעם לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס, הילרי דאף, איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה היטון ורבים אחרים, נולד בירושלים ובילדותו עבר להתגורר עם משפחתו בפריז  שם למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והפך במהרה לאחד ממעצבי השיער המשפיעים ביותר בפריז, והיה למנהל האמנותי של 'סלון דה סנז'ה' ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת.  בתחילת שנות ה-90 עבר דדון לניו יורק והחל לעבוד עם פרדריק פקאי ואף סייע בפתיחת הסניף בלוס אנג'לס, שם גם שימש כמנהל האומנותי. בהמשך הוא לקח חלק בהקמת הסניף של פקאי בבוורלי הילס והיה למנהל האמנותי של הסלון, שם עבד עם כל המי ומי. עבודותיו של דדון התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גי לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה. בתחילת 2014, מונע ממניעים ציוניים החליט דדון להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

sapira 2

ספירה גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים כל כך בתחום טיפוח הגוף ולהתאימם לטיפוח השיער. SAPHIRA  היא החברה היחידה בעולם המתמחה בשילוב המינרלים של ים המלח במוצרי שיער בלבד. מוצרי החברה נמכרים היום בלמעלה מאלפיים מספרות ברחבי העולם וכעת גם בישראל.

הקונספט הייחודי של סלון הבוטיק SAPHIRA

Saphira  הוא בוטיק סלון אשר חרט על דגלו את המחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. ערך זה בא לידי ביטוי בכל הרבדים – צוות המכון המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוח/ה, דאגה לטיפולים משלימים [איפור, פדיקור ומניקור],ועוד.  

בסלון היופי ניתן יהיה לרכוש מגוון מוצרים ותכשירים, בהם:

 sapira 7

בוץ מינרל: מוצר טיפולי ממינרלים המופקים ישירות ממעמקי ים המלח. זהו טיפול ריכוך עמוק עם 26 מינרלים חיוניים בשילוב קרטין טהור. בוץ המינרל עוטף את כל קווצות השיער בשכבה של מינרלים היוצרים רכות עדינה וברק. הקרטין הטהור בונה מחדש את שלמות מבנה השערה. (119 ₪)

sapira 8

שמן מינרל טיפולי: פותח לטיפוח ולהזנת השיער. שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. (159 ₪)

sapira 9

שמפו קרטין: פותח במטרה להעניק לחות לשיער יבש, ללא מלחים וסולפטים. מועשר ב-26 ממינרלים פעילים מים המלח ותמציות טהורות של קרטין המשחזרים את מבנה השערה ומרככים אותה. שמפו הקרטין מנקה את השיער ללא דהיית הצבע, מחדיר ויטמין E ותמציות טבעיות, משפר את הרכות והברק הטבעי של כל שערה, מחייה את השיער ומשאיר אותו רך וחלק. (119 ₪)

sapira 3

ממגוון השירותים שינתנו בסלון הבוטיק: כל מה שכלה צריכה (עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, עיסויים מרגיעים וסיוע בהלבשה. כל סוגי התספורות והתסרוקות, פן, צביעת שיער, באליאנג', חידוש צבע, ברק ירוק, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער. טיפוח – חמישה סוגי פדיקור, שבעה סוגי מניקור, איפור ערב ולאירועים, עיצוב גבות, צביעת ריסים. טיפולים- טיפול לחידוש הבריאות של צבע השיער, עיסוי ראש מינרלי, רילקסר, החלקה מינרלית. עיסויים- רפלקסולוגיה מקצועית, מסיכת בוץ מינרלי, עיסוי פנים, עיסוי צוואר ושכמות.