כותרות אחרונות
Search

חברת כרמית מציגה וופלים מסדרת "אגו" כשהם מצופים בשוקולד מריר מעולה !

חברת כרמית מציגה וופלים מסדרת "אגו" כשהם מצופים בשוקולד מריר מעולה !

הוופלים ללא שומן טראנס וללא כולסטרול ומתאימים גם לקהל הטבעוני בסימון תו ויגן פרנדלי. וגם כנשנוש או כקינוח מפנק לטעם הישראלי הבוגר.

 

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, משיקה 2 מהטעמים המוכרים בסדרת הוופלים של "אגו" בציפוי שוקולד מריר איכותי. הוופלים ללא שומן טראנס וללא כולסטרול ומתאימים גם לקהל הטבעוני בסימון תו ויגן פרנדלי.

 

הוופלים מוצעים ב- 2 טעמים :וופלים במילוי קרם בטעם אגוזי לוז ווופלים במילוי קרם בטעם שוקולד, שניהם בציפוי שוקולד מריר עשיר והם יצטרפו לסדרת הוופלים של מותג "אגו".

שרון קונסטנטיני מנהלת השיווק: סדרת הוופלים "אגו" כללה עד היום מגוון וופלים חלביים,  לאור דרישה שבאה מהשוק ומהצרכנים הוותיקים שלנו, החלטנו להרחיב את ליין המוצרים גם לליין בוגר יותר הכולל שוקולד מריר איכותי שנותן מענה גם לטבעוניים ולשומרי הכשרות.

צילום: סטודיו כרמית

המחיר: 6.90 ₪ , משקל 110 גרם  בכשרות פרווה.

 

מוצרי  כרמית מאופיינים בטעם איכותי ובלתי מתפשר. בכשרות מהודרת של בד”צ העדה החרדית. ניתן להשיג בכל רשתות המזון המובילות.

 

כרמית הינה חברה בורסאית, המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you  ו Free From .  החברה הינה חברה יצרנית ויצואנית המהווה שחקן משמעותי בעולמות של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בעולמות הממתקים.

כרמית הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים. החברה  מתמחה בייצור ושיווק של מגוון מוצרים: ופלים, עוגיות, שוקולד, קרקרים, סוכריות וחטיפי קרח והינה יצרנית המרשמלו הראשונה והמובילה בארץ.

בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה- GMP (תנאי ייצור נאותים) היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון 'ללא גלוטן'. כרמית משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל.

 

בקרו אותם ב:

  • אתר חברת כרמית: carmit.co.il

  • עמוד הפייסבוק של כרמית:

  • https://www.facebook.com/carmit.il/t