כותרות אחרונות
Search

חברת "Tipalti" חתמה על הסכמי שת״פ עם Vindeo, Teampay ו- Sovos

חברת "Tipalti" חתמה על הסכמי שת״פ עם Vindeo, Teampay ו- Sovos לטובת הצעת שירותים משלימים ללקוחות

 

31 ביולי 2018, תל אביב, ישראל חברת הפינטק Tipalti, ספקית גלובלית מובילה של פלטפורמה לאוטומציה של ניהול ספקים ותשלומים, חתמה על שלוש שותפויות עסקיות חדשות עם החברות Vindeo, Teampay ו- Sovos. שיתוף הפעולה יסייע בקידום המודרניזציה של התפעול הפיננסי בחברות ובארגונים. 

 

השותפות החדשות מספקות מגוון שירותים פיננסיים המשלימים את סל הפתרונות של Tipalti. כך לדוגמה, המערכת של Tiplati מבצעת תהליכי אוטומציה של האצת תשלומים לספקים ו- Vindeo מסייעת בפתיחת קווי אשראי ובהליכי המימון של התשלומים הללו. הפתרון המשותף מעדכן אוטומטית את הספקים שבקשות התשלום שלהם התקבלו ושואל אותם אם ברצונם לקבל תשלום מוקדם. במקום לחכות ״שוטף+״ 30, 45 או 90 יום עד לקבלת הכסף, התהליך מתקצר משמעותית – לעיתים עד יום לאחר שהספק שולח את החשבונית לתשלום.

 

 חברת Teampay מספקת פתרונות למימון באמצעות כרטיסי אשראי וירטואליים וביכולתה לאשר ולעקוב אחר רכישות בזמן אמת. השת״פ עם Tiplati יאפשר ללקוחות Teampay לספק את הפתרון שלהם ולהרחיבו לכל אורך מסלול גדילת הפעילות של הלקוחות.

חן עמית, מנכ״ל Tiplati צילום: יח"צ

Sovos משלימה את הסיוע שמגישה Tiplati לחברות בביצוע תהליכי תאימות לדרישות המיסוי השונות, כאשר Tiplati אוספת, מאמתת ומבצעת דיגיטציה של טופסי מס ובשלב ההגשה לרשויות נכנסת לתמונה השותפה העסקית החדשה, Sovos, שברשותה תוכנה רבת-עוצמה המבצעת התאמות של הניירת המוגשת מטעם העסקים לדרישות רשויות המס בכל מדינה. החיבור בין השתיים מספק שירות יעיל וטוב יותר ללקוחות שתי החברות.

 

״ככל שחברות גדלות ומתפתחות הן מגלות מהר שהן גם חייבות להכניס חדשנות ומודרניזציה למערכות הפיננסיות התפעוליות, להפוך את תהליך ה-AP למרכז רווח, תוך הקטנת סיכונים של ציות מס, של הונאות, של ביקורות ושל ציות רגולטורי״, אומר חן עמית, מנכ״ל Tiplati. ״המהלך שעליו הכרזנו כעת יאפשר לנו ולשותפות החדשות שלנו לפתח ולהאיץ את תהליכי האוטומציה של תשלומי הספקים ולתת להם את הפתרון הטוב מסוגו״.

 

המערכות של Tipalti מטפלות כבר היום בהעברות כספים שהיקפן השנתי הוא למעלה מ-4 מיליארד דולר עבור כמעט שני מיליון ספקים גלובליים. היקף הפעילות של זירת התשלומים B2B הגלובלית מוערך כיום במעל 20 טריליון דולר.

 

אודות Tipalti

Tipalti הוא הפתרון היחיד הקיים היום לאוטומציה של תשלומי ספקים ברמה הגלובלית, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. Tipalti מאפשרת למערך הפיננסי בחברות מובילות, ובכלל זה אמזון, רוקו, גו-פרו וטוויטר לנהל את כל פעילות ה-AP הגלובלית ותשלומי הספקים שלהם. הפתרון מבסס נוהלי עבודה פרואקטיביים הנותנים מענה רחב היקף לתקנים ולרגולציות לאורך כל תהליך התשלום כולל בדיקה וקליטה של ספקים חדשים, ציות לתקנות מיסוי ורגולציה, עיבוד חשבוניות אוטומטי, ביצוע תשלומים מקומיים וגלובליים, פירעונות מוקדמים, זיהוי הונאות ומניעה שלהן, ניהול התקשורת מול הספקים בנוגע לסטטוס התשלום, לניהול התאמות תשלומים ולהפקת דוחות.

 

אתר החברה:

http://www.tipalti.com/