כותרות אחרונות
Search

ברוח ל"ג בעומר, עיצוב כיורי זכוכית לאמבט בצבעי אש….

ברוח לג בעומר, עיצוב כיורי זכוכית לאמבט בצבעי אש….

חברת אלוני משיקה לראשונה בישראל   סדרת כיורי זכוכית  בגווני האש של אדום, צהוב, זהב   נחושת, חול ועוד….מעוטרים ובעבודת יד   

חדרי השירותים והרחצה, הפכו כבר מזמן ממקום פרקטי והכרחי למשכן של פינוק, לייף סטייל ואמירה עיצובית של ממש ומשפחות רבות משקיעות הון וזמן כדי להפוך את חדר האמבטיה לפינת חמד מפנקת המשמשת מעבר לצרכים המידיים, גם למילוי מצברים.

aloni 3

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטריים, משיקה, לראשונה בישראל,  חדשנות בתחום הכלים הסניטריים: סדרה של כיורי זכוכית  בסגנון אתני בגוונים נועזים של צהוב, אדום, נחושת, זהב , חול וחום.

מדובר בעיצוב חדשני של חברת אטון לוס  (ATON  LUCE) האיטלקית, מהמובילות בעולם התחום הזכוכית , המייצרת במפעל משפחתי בלב טוסקנה ובעלת ניסיון של כ 50 שנה בתחום.

aloni 1

הקולקציה מציעה: כיורים עגולים מונחים (מגיעים בקוטר 35, 45 ו50 ס"מ) או אובלים בגימור דק המשלבים משחק של שקיפויות, צבעים מטאליים ועיטורים בסגנון אתני   היוצרים פריט ייחודי במראה אומנותי של ממש.

אלי בן יצחק מנהל רכש  באלוני: "השוק הישראלי חווה קפיצה משמעותית בתחום עולם הרחצה בשנה האחרונה. בישראל יש ביקוש לחומרים באיכות גבוהה, שיתכתבו עם הטרנדים העולמיים וייצרו פריט עיצובי ברמת גימור גבוהה ובעל ערך אסתטי. ייחודיות הקולקציה היא הן בחומר הגלם – הזכוכית והן בעיטורים שיש על גבי הכיורים, שנעשו בעבודת יד פרטנית!."

aloni 4

 כל הכיורים מגיעים עם חור של 50 מ"מ להתקנה אופטימלית ובהיצע של מבחר צבעים בינהם:  עם אופציה לשילוב בין הצבעים ועיצוב בהתאמה אישית לפי בחירה.

מחיר: החל מ-  2749 ₪

להשיג בלעדית ברשת אלוני