כותרות אחרונות
Search

ברוכים הבאים לטיסת 365 של "המשביר לצרכן" למקום בו קונים ללא מע"מ – מתאריך ה-6.4.21 ועד ל-20.4.21

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

ברוכים הבאים לטיסת 365 של "המשביר לצרכן" למקום בו קונים ללא מע"מ.

הרבה זמן שלא טסתם לחו"ל? נשארתם בארץ ואתם מתגעגעים להסתובב בדיוטי פרי ולהסניף ריח של חוצלארץ? יש לנו בשורות טובות עבורכם. במשביר לצרכן מעניקים לכם חווית קנייה Tax Free בדיוק כמו בדיוטי פרי לפני ההמראה, עם מחירים ללא מע"מ ומבצעים מטורפים לתקופה של שבועיים ימים בלבד. אסור לפספס.

נא להכין את כרטיסי העלייה למטוס, אנחנו ממריאים.

 

החל מתאריך ה-6.4.21 ועד ל-20.4.21, סניפי המשביר לצרכן מחכים לקבל אתכם ה"נוסעים", לשבועיים של חגיגות חו"ל חד פעמיות. שבועיים ללא מע"מ והנחות ענק.

 

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

מה ניתן לרכוש במשביר לצרכן?

הכול מהכול ולכל המשפחה. לנשים, לגברים ולילדים. הלבשה, הנעלה, וקוסמטיקה. קולקציות אופנה, מותגי נעליים, בגדי ונעלי ספורט לכל הענפים, תכשיטים, טקסטיל ומצעים, כלי בית ומערכות אוכל, ועוד שפע של מוצרים.

 

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

מתי זה מתחיל?

ממש עכשיו! מבצעים מטורפים ומחירים ללא מע"מ. כולכם מוזמנים כבר היום להיכנס לאחד ממסניפי "המשביר לצרכן" ולהנות מחגיגת מחירים וחווית קניות בדיוק כמו בחו"ל. ה"דיוטי פרי" הוא כאן ועכשיו בסניפי הרשת.

 

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

ואם כל זה לא מספיק, בשמים מובילים במחירים בינלאומיים במחלקת הקוסמטיקה: לחברי מועדון בלבד בשמים החל מ169 ₪ ועד 299 ₪ ביניהם: אל חרמין, 1 מיליון, אינוויקטוס, ברייט קריסטל, הרמס לגבר, תקף בתאריכים: 7.4-16.4.21.

 

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

מאחלים לכם טיסה נעימה. תודה שבחרתם לטוס עם ה"משביר לצרכן".

 

להשיג ברשת ה"משביר לצרכן" בכל רחבי הארץ    וגם באתר האונליין https://365mashbir.co.il/

לעיון בקטלוג הרשת, file:///C:/Users/USER/Downloads/Mashbir%2