כותרות אחרונות
Search

ברז השוקו של יטבתה – חוזר ובגדול!

 

 

ברז השוקו של "יטבתה" – חוזר ובגדול!

השנה, בפעם השלישית, "יטבתה" חוזרת עם מתחם ברזי השוקו בפונדק "יטבתה" שבערבה ומזמינה את הקהל ליהנות מטעם המקום – הסוד שלנו לטעם השוקו הייחודי והאהוב של המותג.

 

מתחם ברז השוקו, צילום: אלון סגל

 

"יטבתה" מזמינה את המטיילים והמטיילות המגיעים לאיזור הערבה לעצור בפונדק "יטבתה" וליהנות מחוויה משפחתית ללא עלות, הכוללת הקרנת סרט ייחודי על עולם השוקו, ושתיית שוקו מברז השוקו  כמובן. 

 

עוד במתחם הפונדק, פארק "יטבתה" – מרכז מבקרים חוויתי. הפארק מספר את סיפורו של קיבוץ "יטבתה" והסביבה המדברית בארבעה ביתנים חווייתיים וייחודיים: קיבוץ ומחלבה; עולם המדבר; אנרגיה מתחדשת; ורפת (מדומה). הכניסה לפארק הנה בעלות.

 

מתחם ברז השוקו, צילום: אלון סגל

 

https://yotvatapark.co.il

 

מתחם ברז השוקו פתוח ללא עלות בימים א'-ה'

בין השעות 8:30-16:30, עד ה-31.8.21.


המתחם פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות ויתאים עצמו לאורך תקופת הפעילות להנחיות המשתנות.

 

מתחם ברז השוקו, צילום: אלון סגל

 

מחלבת "יטבתה" הוקמה בשנת 1962 עם שלושה עובדים בלבד. מאז ועד לשנת 1998 הייתה המחלבה בבעלות ובניהול קיבוץ "יטבתה". המוצרים שיוצרו בשנים הללו היו החל ממעדנים כולל מעדני קצפת מוצרים מוחמצים כמו שמנת ואשל, גבינות וכמובן חלב ומשקאות חלב- כשהמוביל בהם הוא שוקו "יטבתה".  בשנת 1998 נכנסה מחלבת שטראוס כשותפה במחלבת "יטבתה" ומאז מתמקדת מחלבת י"טבתה" בייצור חלב ומשקאות חלב, מוצרי ניגרת בגביעים ושמנות מתוקות ורטבי שמנת. במחלבה עובדים כיום 180 עובדים, רובם תושבי המקום.