כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – מוצרי הפנים "כחול לבן" של חברת הקוסמטיקה הישראלית "Dermico".

צילום: יח"צ

 

חדש על המדף – מוצרי הפנים של חברת הקוסמטיקה הישראלית "Dermico".                     

  המוצרים היחידים המכילים את חמשת המרכיבים: קולגן, חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ביוטין וויטמין C.

יצור ושיווק כחול לבן!

 

קרם פנים – "DERMICO FACE CREAM"

העשרת עור הפנים בקרם לחות נחשבת לשלב הראשון והחשוב ביותר בטקס הטיפוח היומי והלילי שלנו. קרם פנים איכותי מעניק לחות והזנה מסיבית, המגבירים את תחושת הרעננות של העור, מסייעים למיצוקו, משפרים את גמישותו ומציפים אותו במראה זוהר ובריא.

 

קרם הפנים של חברת Dermico הוא המוצר היחיד המכיל את כל חמשת המרכיבים הנחוצים להשבת המראה הזוהר והחיוני של עור הפנים ויצירת חווית טיפוח רעננה ומושלמת: קולגן (במינון גבוה), חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ויטמין C וביוטין.

 

השילוב בין חמשת המרכיבים יוצר את המוצר האולטימטיבי לחידוש מראה עור הפנים, מיצוק והצערת העור והענקת תחושת לחות מענגת המתמשכת לאורך כל שעות היום והלילה.

 

הקרם מתאים לכל סוגי העור והוא בעל ניחוח עדין ומרענן להעצמת חוויית הטיפוח.

 

תכולה: 50ML

מחיר: 249 ₪. מחיר מבצע להשקה 199 ₪

משלוח חינם עד הבית.

 

 

 מסכה לפנים – "DERMICO FACE MASK".

מסכת פנים מתאימה לנשים שלא מוכנות להתפשר על שגרת הטיפוח שלהן. שימוש תדיר במסכת פנים איכותית ניכר לכל עין ומעניק מראה עור בריא וקורן. החומרים הפעילים במסכה משקמים ומרככים את עור הפנים, מנטרלים את נזקי הסביבה וזיהום האוויר וממעיטים בסימני העייפות של שגרת היום יום. המפתח לעור חלק, גמיש ומאוזן.

 

מסכה לפנים של חברת Dermico היא המוצר היחיד המכיל את כל חמשת המרכיבים החיוניים לטיפול ממוקד בסימני ההזדקנות והשבת הברק הטבעי לעור הפנים: קולגן (במינון גבוה), חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ויטמין C וביוטין.

 

השילוב בין חמשת המרכיבים יוצר את המוצר האולטימטיבי לשיקום ותיקון מרקם עור הפנים ולסיפוק הזנה עמוקה שחודרת מעבר לשכבה העליונה של העור ומשיבה לו את האלסטיות והנינוחות שאבדו עם השנים. מסיכת פנים מהווה טיפול עמוק, יסודי ואינטנסיבי יותר לעור ומשלימה את שגרת הטיפוח היום-יומית.

 

המסכה מתאימה לכל סוגי העור.  

 

תכולה: 50ML

מחיר: 249 ₪. מחיר מבצע להשקה 199 ₪

משלוח חינם עד הבית.

 

צילום: יח"צ

 

סרום לפנים – "DERMICO FACE SERUM".

ככל שמתבגרים, הקרמים המיועדים לפנים צריכים להיות איכותיים וממוקדים יותר. החומרים הפעילים שנמצאים בתוך סרום הפנים חודרים לשכבות הפנימיות והעמוקות של עור הפנים ומשקמים את פגמי הזמן.

 

סרום הפנים של חברת Dermico הוא המוצר היחיד המכיל את כל חמשת המרכיבים החיוניים להתחדשות תאי עור הפנים ותיקון סימני ההזדקנות: קולגן (במינון גבוה), חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ויטמין C וביוטין.

 

השילוב בין חמשת המרכיבים יוצר את המוצר האולטימטיבי לשיקום עור הפנים שנפגם עם השנים, טשטוש והעלמת קמטים והענקת מראה מתוח ובריא יותר. מומלץ למרוח פעמיים ביום מיד לאחר השימוש בקרם הפנים של Dermico .

 

הסרום מתאים לכל סוגי העור.

 

תכולה: 50ML

מחיר: 249 ₪. מחיר מבצע להשקה 199 ₪

משלוח חינם עד הבית.

 

אודות חברת skin&hair Dermico

חברת קוסמטיקה ישראלית, אשר כל מוצריה מיוצרים בישראל, ברישיון משרד הבריאות וללא ניסויים בבעלי חיים. החברה מתמקדת בפיתוח מוצרים מגוונים וחדשניים בסטנדרטים בינלאומיים, בתחום טיפוח העור והשיער, עבור לקוחות פרטיים וחברות שיווק מוצרי בריאות בישראל. ייחודה של החברה – ייצור ופיתוח מוצרים המתבססים על חמשת המרכיבים שהוכחו מחקרית כחיוניים לשמירה על הזוהר הטבעי והחיוניות של עור הגוף והפנים, השיער והציפורניים: קולגן, חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ויטמין C וביוטין.

 

להשיג באתר החברה: https://dermico.co.il