כותרות אחרונות
Search

קורס נוסף של מדריכות בשיטה המצליחה "LifeDance" יוצא לדרך.

 

 

קורס נוסף של מדריכות בשיטה המצליחה  "LifeDance" יוצא לדרך.

 הקורס מתקיים בוינגייט והוא יחל ב-7.11.21 בימי ראשון בין השעות 14:45-21:00.

 

נשים עם או בלי ניסיון קודם שמעוניינות להפוך חלום לפרנסה, מוזמנות להצטרף וללמוד שיטה שמחברת בין  גוף, נפש ואינטלקט לטכניקה ותהליכים אימוניים. בנוסף לקורס של 370 שעות אקדמיות, זוכות הבוגרות לליווי מקצועי בהקמת עסק ובכך מצטרפות לעשרות מדריכות שמלמדות "LifeDance" ברחבי הארץ.

 

שירה רובינס, ההוגה המובילה והמנכ"לית של חברת  "LifeDance", פותחת קורס מדריכות מדריכות שנתי בשיטת "LifeDance". השיטה ששייכת לעולם ה -wellness מפשטת את עולם המחול והופכת אותו לאפשרי לכל אישה. השיטה מבוססת על חיבור עמוק בין גוף, נפש ואינטלקט, בין טכניקה, לתהליכים אימוניים (coaching). היא משלבת באופן הרמוני בין חלקים מובנים לבין חופש, יצירתיות ושמחה עמוקה,  רמת הדרכה גבוהה, מנהיגות והעצמה.

 

צילום: יחסי ציבור

 

"LifeDance" רשומה כסימן רשום ישראלי ובעלת זכויות יוצרים, וכיום פועלות עשרות קבוצות אימונים של השיטה ברחבי הארץ אותן מנחות בוגרות קורס המדריכות של "LifeDance". מדובר בנשים עם או בלי ניסיון קודם שהתאהבו, התמכרו והחליטו להפוך את החלום לפרנסה.

 

כל שיעור מורכב משלושה חלקים: החלק הראשון מתמקד בטכניקה ומתבסס על עשרה סגנונות מחול שונים ומגוונים, תוך מינונים מדוייקים בין חזרתיות על התנועות ומגוון גדול המאפשר עניין, ושילובם כרוטינות. חלק זה בנוי ומותאם לנשים ללא ידע או ניסיון קודם.

 

החלק השני מתבצע בעזרת גומיות כוח בשילוב עם תכנים אימוניים (coaching) ואימפרוביזציה. בחלק זה של השיעור נבחר נושא אותו חוקרים דרך התנועה כאשר בשיעור מועלות אפשרויות בחירה וכלים המתאימים להתמודדות עם הסוגיה. בחלק זה מביאות המשתתפות את הגוף אל הקצה הן מבחינת סיבולת והן כוח. החלק השלישי הוא ריקוד חופשי לגמרי. מסיבה אמיתית – נשים מכל גיל שהופכות לנערות בנפשן.

 

צילום: יחסי ציבור

 

קורס המדריכות של "LifeDance" הוא שנתי וכולל כ-370 שעות אקדמיות. סך הכל מדובר ב-280 שעות אקדמיות (35 מפגשים בסטודיו) ו-32 שעות אקדמיות עיוניות. בקורס מתקיימים שיעורי "LifeDance" שמאפשרים לחוות את השיטה, לימודי טכניקה בסיסית של עשרה סגנונות מחול, נלמדים בין היתר הטכניקה הבסיסית של עשרה סגנונות, לימוד אופן ניתוח המוסיקה בשיטה והכוראוגרפיות של מספר רוטינות בכל סגנון ריקוד, נבנה ארגז הכלים של מדריכת  "LifeDance" שישמש אותה בהעברת מסרים ותהליכים הן ברמה הטכנית והן ברמה הרגשית והמנטלית, המשתתפות נחשפות לרזי הפילוסופיה והפסיכולוגיה בבסיס השיטה, עוברות תהליכים אישיים על ידי בניית כוראוגרפיות אישיות ועבודה אינדיוידואלית מול הקבוצה, לומדות לבנות פלייליסט, כיצד לבנות עסק ולהביא לקוחות, ליווי בתחילת הדרך המקצועית ועוד ועוד. סטודנטית שתעבור את הקורס על כל דרישותיו, תהיה זכאית לקבל בשיתוף המכללה האקדמית בוינגייט תעודת הדרכה בשיטת "LifeDance".

 

הקורס יחל ב-7.11.21 ויתקיים בימי ראשון בין השעות 14:45-21:00.

למידע נוסף ולהרשמה:  https://www.lifedance.co.il