כותרות אחרונות
Search

בתחרות אשכול הזהב 2018 זכו שלושה יינות של "יקב טורא" במדליות זהב וכסף

בתמונה: חיים שפיגל יו"ר, ורד וארז בן סעדון בתחרות אשכול הזהב – צילום יח"צ

 בתחרות אשכול הזהב 2018 זכו שלושה יינות של "יקב טורא" במדליות זהב וכסף

Mountain Peak זכה זו השנה השביעית ברציפות !

השנה הוגשו גם שיראז 2015 שזכה בזהב וקברנה 2015 שזכה במדליית כסף

 

יין הדגל של יקב טורא, Mountain Peak 2015 והשיראז 2015 מסדרת Mountain heights זכו בתחרות 'אשכול הזהב 2018' במדליות זהב.

 

Mountain Peak זכה זו השנה השביעית ברציפות בקטגוריית יינות שמחירם מעל 120 ₪. היין, בעל צבע אדום ארגמני עז עם ניחוחות פרי אדום בשל וגרגרי יער, תיבול קל של פלפל שחור, ציפורן ומנטה, גוף מלא וחומציות מאוזנת זכה בתחרויות ובמדליות נוספות.

מאונטין פיק של יקב טורא. – צילום: יח"צ

 

 

השיראז שזוהי הפעם הראשונה שהוגש לתחרות זכה אף הוא במדליית זהב. שיראז 2015 הינו בעל ניחוחות של פרי שחור, מעט וניל וציפורן, עור וטבק.  גוף מלא וחמוציות נעימה, פה שוקולדי. בנוסף זכה קברנה 2015 במדליית כסף.

 

התחרות היוקרתית נחשבת לאוסקר של היינות הישראלים ומתקיימת מזה 16 שנה. 263 יינות השתתפו השנה בתחרות שנבדקו על ידי צוות שכלל 26 שופטים ביניהם ייננים, עיתונאי יין ועוד.

 

"אנו גאים ומתרגשים לנוכח הזכיות בתחרות היוקרתית. זכיית ה Mountain Peak זו השנה השביעית, כאשר מדינת ישראל חוגגת 70 מסמלת עבורנו את כל הטוב שיש באדמה ובארץ ישראל, זאת יחד עם זכיית השיראז גם בתחרויות אחרות בארץ ובעולם מעידה על איכות היינות של יקב טורא, איכות לא מתפשרת שאנו מעניקים ללקוחות שלנו." אומר ארז בן סעדון היינן והבעלים של יקב טורא.

על יקב טורא:

יקב אחוזה משפחתי ומוקפד (Estate Winery), בין הבודדים הקיימים בישראל. בעלי היקב, ארז וורד בן סעדון, הם גם הבעלים של הכרמים הנמצאים באזור, מהם מגיעים הענבים ליקב.

 

היקב שהוקם בשנת 2003, ומהבציר הראשון יצרו 1200 בקבוקים, גדל בהתמדה ועד לבציר 2017 הגיע היקב לייצור של כ – 100,000 בקבוקים בשנה. כרמי היין נטועים החל משנת 1997, ביישוב ברכה. הכרמים התגלו ככרמים מהאיכותיים ביותר בארץ, בעלי טרואר ייחודי ונדיר ומתנאי גידול אולטימטיביים. תנאים אלו נובעים ממיקומו של הכרם על הר בגובה 850 מטר, החשוף לרוח המערבית. הערפל השורה על הכרם עד שעות הבוקר המאוחרות ומזג האויר במקום (16 מעלות בלילות הקיץ עם לחות של 98%, ומינוס 4 מעלות בחורף ולפעמים גם שלגים) חברו יחד עם אדמת הטרה-רוסה הסלעית ומעניקים לענבים איכות יוצאת דופן שהפכה לשם דבר באזור וברחבי הארץ. זהו מיקום אופטימלי לגידול ענבי יין משובחים, מרוכזים ואיכותיים. כל מגוון יינות היקב מאוזנים, בעלי טעם וארומה ייחודיים ובכך מבטאים את השילוב הנכון בין תנאי גידול מצוינים, ידע ואהבה רבה לאדמה ומבטיחים הנאה מירבית ללקוחות.

חיים שפיגל יור, ורד וארז בן סעדון בתחרות אשכול הזהב – צילום יח"צ

כשרות היין OU, הרב אונגר ,הרב המקומי, ובד"צ בית יוסף

לפרטים והזמנות : יקב טורא: 02-6508882   ורד 052-7966613

מייל: info@turawinery.com