כותרות אחרונות
Search

חוגגים שבעים עם כחול ולבן בעיניים באדיבות ”ירין שחף” – ביה"ס למקצועות היופי

חוגגים שבעים עם כחול ולבן בעיניים

למקרה שהחלטתם לדגמן את החג בגווני הלאום, ב- ”ירין שחף” – ביה"ס למקצועות היופי הכינו עבורכם כמה אופציות למראה בסטייל של פעם בשבעים שנה: משפתון בגוונים מתחלפים של כחול-זהב-לבן , דרך אייליינר לבן ועד צלליות אקווה מטאליות – מראה לאומי לרגל יום חגה של המדינה.

 

צלליות – המראה הרטוב

צילום הילה אלקיים

חושקת להתאפר בגווני הדגל ולהוסיף לו טאץ’ צבעוני ומבריק?  ותרי על צלליות אבקה והשתמשי בצלליות על בסיס קרם. הן נוחות לשימוש (משיחה קלה בעזרת האצבע או מברשת ספוג דקיקה) עמידות, ובעיקר יוצרות מראה רטוב ומפתה. ירין שחף, מורה ומנהל בית ספר למקצועות היופי מסביר: “צלליות הקרם מכילות פיגמנט מרוכז ובשל כך יוצרות מראה מטאלי ובוהק. הן אינן מצטברות בקמטי העפעף ויוצרות שכבה דקה ובלתי מורגשת. בכוחן ליצור מראה ססגוני כאשר מניחים את הצלליות זה לצד זו והן מתמזגות אלה באלה."

 

שפתיים לאומיות בסגנון ה- "אומברה"

 

גם את יכולה לצייר לך שפתיים עם גוון הדרגתי מהפנט. "אומברה" הוא למעשה שכבות של צבע – במספר גוונים המשתלבים זה בזה ויוצרים מראה מעניין ובלתי שגרתי. כשמדובר בשפתיים הלוהטות של העונה, הן יתקבלו באמצעות נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון המרכזי נעלם בשולי השפתיים. (הגוונים הכהים מופיעים בחלק החיצוני ביותר של השפתיים והולכים ומתבהרים ככל שמגיעים למרכז השפתיים.)

 

דאבל קונטור

צילום הילה אלקיים

המראה הזה יתאים במיוחד למי שרוצה למשוך עניין ולייצר אדג’יות.  השפתיים כמעט חפות מאיפור,  האחרונות מפנות את נקודת המיקוד לעיניים.  הרעיון: להכפיל את מסגרת העיניים מבלי ליצור מהומה על העפעפיים. כדי לעשות את זה נכון נעזרים באייליינר טוש. משרטטים קו אלכסוני על קו הריסים העליון והתחתון בהתאם לאורך הרצוי.  בצמוד אליו יוצרים מסגרת נוספת עם צללית לבנה בנגיעות  של תכלת. המהדרות מוזמנות להצמיד ערכת ריסים מלאכותיים לקו הריסים התחתון. טיפ: למסגור השחור כדאי להיעזר בטוש אליינר.

 

הבי מטאל  של זיקוקי דינור

צילום הילה אלקיים

הטרנד המטאלי ממשיך להוביל הצהרה אופנתית למראה זוהר ואלגנטי. הגימור המתכתי מציג מראה בוהק שלא ניתן להתעלם ממנו. הצלליות פורצות את מתחם העיניים, יוצרות פנטזיה עד שקצותיהן מתאיידות. כדי להעשיר את הדרמה, ניתן לצרף ריסים מלאכותיים. המגמה מתאימה לצעירות המבקשות ליישר קו עם דוגמניות מגזינים.

 

 

לתפארת הנייל ומדינת ישראל

צילום הילה אלקיים

בהתאמה מוחלטת לצבעי הדגל, פלשו גווני התכלת לתעשיית הלק. בכל קולקציות הלקים הקיצית  משולבים גוונים של טורקיז, אולטרא ובלו-סקיי. צבעים אלה נועדו להשלים את ה-"טוטאלוק” עם הביגוד הבהיר של הקיץ. הבונוס: הלק זורח בחושך…

 

לאתר ירין שחף:

http://www.yarin-shahaf.co.il/