כותרות אחרונות
Search

גבוה גבוה מעל גגות תל אביב – פרוייקט היוקרה "וויט סיטי" יוצא לדרך

גבוה גבוה מעל גגות תל אביב – פרוייקט היוקרה "וויט סיטי" 

לראשונה בישראל: הסטודיו לעיצוב פנים של ארמאני קאזה מילאנו עומדים לתכנן לעצב ולרהט את הפנטהאוז הכי גבוה בפרוייקט היוקרה וויט סיטי  בתל אביב

לובי בגובה  10 מטר ודירה שעוצבו על ידי "ארמאני קאזה מילאנו"

בימים אלו מתאכלס פרוייקט "וויט סיטי" ברחוב יצחק אלחן 15 בתל אביב. הפרויקט היוקרתי כולל דירת יוקרה שעוצבה ורוהטה במלואה על ידי הסטודיו לעיצוב של "ארמאני קאזה מילאנו". בנוסף, "ארמאני קאזה מילאנו" עיצבו וריהטו את הטרקלין ואת לובי של הבניין, חדר הישיבות ובקרוב הם יעצבו וירהטו את דירת הפנטהאוז היקרה ביותר בפרוייקט בשווי של כ- 100 מליון ש"ח.

witsity-15

צילום: Fabrizio Nannin

באירוע ענק ומרגש אליו הוזמנו ידוענים, אנשי תקשורת ואנשי עסקים רבים אחרים, הציגו אנשי חברת צמח המרמן, יורוקום נדל"ן ומשפחת ברונר ונציגים של חברת ארמאני קאזה מילאנו את פרויקט המגה יוקרתי "וויט סיטי" בשכונת נווה צדק בתל אביב. פרויקט "ויט סיטי" ממוקם בשדרות אלחנן בתל אביב על גבול נווה צדק ובסמוך לשדרות רוטשילד וחוף הים.

witsity-4

צילום: Fabrizio Nannin

 פרויקט דירות היוקרה "וויט סיטי" של החברות צמח המרמן ויורוקום נדל"ן שהוקם ברחוב יצחק אלחנן 15 בתל אביב והגיע בימים אלו לקו הסיום, מהווה מפגש נדיר של קצוות, המאפשר ליהנות מהטוב שבכל העולמות: קרבה לים וגבוה בשמים, מודרני מול אותנטי ומשומר, עיצוב על של "ארמני קאזה" מול הסמטאות הציוריות של נווה צדק, שוק ההון  מחד ושוק הכרמל מאידך ועוד…..ועוד….

witsity-3

צילום: Fabrizio Nannin

במרחק הליכה מחוף הים, מול ובצמוד לנווה צדק, אחת השכונות הציוריות והמדהימות  ביותר של תל-אביב, על רחוב יצחק אלחנן,  הוקם ה- "וויט סיטי" מגדל מפואר ואקסקלוסיבי בו 29 קומות ולצידו מחובר מבנה "פביליון".בן חמש קומות של דירות ייחודיות, לופטים ופנטהאוזים, ומגדל דירות יוקרה שכולן פונות לים!

דירות המגורים בפרויקט "וויט סיטי" נבנו כחלל ענק פתוח, ללא עמודים או קורות, כל זאת במטרה לאפשר לכל דייר גמישות מקסימלית בתכנון החלוקה הפנימית של הדירה. קירות מסך וחלונות גבוהים מהרצפה עד התקרה, מאפשרים לדיירים ליהנות מכניסת אור טבעי ונוף ים לתוך הבית.

witsity-2

צילום: Fabrizio Nannin

אדריכל הפרויקט אבנר ישר: "בפרויקט הזה נוצרה הזדמנות תכנונית יוצאת דופן ומרגשת ששילבה בתוכה מחד – פגישה עם נוף הרחוב התל-אביבי, המציע את שכונת נווה צדק על שלל אומניה, ומאידך – פגישה עם קו השמים המסמל את המרחב הפתוח והעוצמה"…………"פרויקט וויט סיטי נבנה בהתאמה לסביבה האורבאנית התל אביבית ולשכונת נווה צדק. הפרויקט כולל בניין בן 5 קומות שיושב בתוך הרקמה העירונית וממנו צומח מגדל מגורים יוקרתי. מדובר באחד המגדלים הבודדים בתל אביב שבו כל הדירות פונות לים.

witsity-12

אדריכל הפרויקט אבנר ישר – צילום: אבי בר

ומוסיף אדריכל הפרויקט אבנר ישר: "פנים הבניין מתוכנן כך שסביב גרעין המגדל ממוקמים "החדרים הרטובים", הנהנים מאוורור ואוויר צח מכניים ואילו חללי המגורים בנויים כך שאין בהם עמודים או קורות וזאת כדי לאפשר לאחד דירות ובנוסף, כל דייר נהנה מגמישות מקסימאלית בעת תכנון הפנים של הדירה שלו. בין היתר, הזזת מטבחים, מחיצות ועוד. חלונות הדירה בנויים מהרצפה עד התקרה ומאפשרים הנאה רצופה מהאור בחוץ והכנסת נוף הים  עוצר הנשימה פנימה".

witsity-1

צילום: Fabrizio Nannin

פרויקט וויט סיטי כולל 161 דירות יוקרה. בפועל מרבית הרוכשים רכשו מספר דירות וחיברו אותן כך שכיום יש כ- 95 דירות סה"כ. הדירה הקטנה ביותר שנמכרה בפרויקט משתרעת על פני 63 מ"ר והדירה הגדולה ביותר שנרכשה משתרעת על פני 525 מ"ר.

יזמי הפרויקט מדווחים כי 92% מהדירות בפרויקט נמכרו בהיקף כולל של כ- 820 מיליון שקל. בימים אלה מתנהל מו"מ על מספר פנטהאוזים המוצעים למכירה תמורת סכום התחלתי של כ- 40 מיליון שקל. התפלגות רוכשי הדירות בפרויקט הינם ישראלים (48%) והיתר תושבי חוץ שרובם צפויים לעלות לישראל בשנים הקרובות.

חיים פייגלין מנכ"ל צמח המרמן: "כאשר החלטנו להיכנס לשוק המגה יוקרה רצינו לעשות משהו שונה שטרם נראה בישראל כדי להעניק לרוכשי הדירות מוצר הדומה למוצרי מגה יוקרה במנהטן לונדון או מיאמי. לכן חברנו לשיתוף פעולה עם חברת ארמאני קאזה מילאנו ויצרנו מוצר ייחודי שהתקבל בהתלהבות על ידי רוכשי דירות הפרימיום בישראל ובעולם"…………."במסגרת שיתוף הפעולה, הלובי הטרקלין וחדר הישיבות של פרויקט וויט סיטי עוצבו ורוהטו על ידי הסטודיו לעיצוב של "ארמאני קאזה מילאנו". הלובי של הפרויקט מתנשא לגובה של 10 מטר וכולל בתוכו טרקלין ובר, חדר ישיבות לשימוש דיירי הפרויקט. מדובר בטרקלין ולובי ייחודים שטרם נראו בארץ בשל העובדה שהם תוכננו עוצבו ורוהטו על ידי הסטודיו לעיצוב פנים של "ארמאני קאזה מילאנו".

witsity-13

נציגו הבכיר של ג'ורג'יו ארמני בפרויקט – צילום: אבי בר

פילוסופיית העיצוב של ג'ורגיו ארמאני משלבת תחכום ונוחות, והיא ניכרת בכל מקום בלובי החל מהריהוט ועד חומרי הגמר המשרים אווירה ייחודית. הלובי מחופה באבני אוניקס, עץ ובדים שעוצבו ויוצרו על ידי "ארמאני קאזה מילאנו" בנוסף מעצבי ארמאני קאזה עיצבו בפרויקט דירת יוקרה ראשונה מסוגה בארץ. מלאכת העיצוב נמשכה כשנה החל מעיצוב כללי של החלל, דרך תכנון פנים מפורט ועד התאמה אישית של הריהוט מהקולקציות החדישות והיוקרתיות מבית "ארמאני קאזה מילאנו" הכוללות גופי תאורה מיוחדים, חדרי אמבטיות, מטבחים ואף צלחות וכוסות. מדובר בפרטי עיצובי ייחודיים בהשקעה נוספת של למעלה ממיליון אירו.

witsity-14

רן בן אברהם, המשנה למנכ"ל צמח המרמן מציג את נפלאות הפרוייקט – צילום: אבי בר

רן בן אברהם, המשנה למנכ"ל צמח המרמן: "הדירה לדוגמא הלובי הטרקלין וחדר הישיבות, עוצבו בסטודיו לעיצוב של ארמאני קאזה על ידי צוות מעצבים. מדובר במשהו שלא נתקלים בו בפרויקט יוקרה רגיל. בכל פרט הכי קטן הושקעה מחשבה רבה עד רמת המרקם של הבד או ידיות הארונות, לא נשארה פינה אחת קטנה שלא קיבלה התייחסות מצוות המעצבים"

צמח המרמן הינה חברת בניה שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של תל אביב ונחשבת לאחת מחברות הנדל"ן האיכותיות והמהימנות בישראל. החברה החלה את פעילותה בשנת 1996 מאיחוד פעילות של שתי חברות בניה משפחתיות בעלות ותק של כ-50 שנה במגזר הבניה והנדל"ן.  בשנים האחרונות יזמה, בנתה ואכלסה החברה אלפי יח"ד ומאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים, בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ. כיום החברה בונה כ- 5,000 יח"ד בכל הארץ בניהם, פרויקט בצלאל במרכז תל אביב, פרויקט קריניצי החדשה ברמת גן ופרויקטים נוספים בכרמיאל, בית שמש ועוד.  

קבוצת יורוקום הינה אחת מחברות האחזקה הפרטיות הגדולות והמרכזיות במשק הישראלי. הקבוצה פועלת באמצעות שלוש זרועות עיקריות: תקשורת, השקעות ונדל"ן. יורוקום נדלן עוסקת ביזום פרויקטים בהיקף נרחב בתחומי המגורים, מסחר ומשרדים בעיקר במרכז הארץ באזורי הביקוש. חברת יורוקום נדל"ן, הצטרפה כשותפה לפרויקט יחד עם חברת צמח המרמן.