"שק בטון" הינה חברה המביאה עימה פתרון חדשני וראשון מסוגו בדמות בטון מוכן לשימוש מהיר. החברה בבעלותם של אנשי העסקים, תומר לוי, אריק אברהם וגיל הורן, החברה יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB. עלות הקמפיין מוערכת בשניים וחצי מיליון שקלים
גברי בנאי נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של חברת "שק בטון" המביאה עימה פתרון חדשני וראשון מסוגו בדמות בטון מוכן לשימוש מהיר. הקמפיין, הכולל שלוש פרסומות שונות, יעלה לקראת סוף יולי באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB . הקמפיין ישודר כ- 3 חודשים בשעות הפריים טיים בטלוויזיה.
בפרסומת הראשונה, גברי נכנס רכוב על כדור הרס שחור המחובר למנוף ובידיו שק בטון מוכן לשימוש, בפרסומת שנייה גברי חוסך לקבלן חומרי עבודה ומגיע רכוב בתוך כף של טרקטור ובפרסומת השלישית גברי מדגים את מהירות ייבוש הבטון במוצר החדש.

מנכ"ל חברת שק בטון בע"מ, תומר לוי עם הפרזנטור גברי בנאי צילום אושרי מלכה