כותרות אחרונות
Search

גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים, אירח את ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי באירוע פתיחת ה-"ותיקיאדה" שנערכה בעיר

 

מועדון "פועלים GOLD" ללקוחות "הוותיקים החדשים" של בנק הפועלים, שהושק ביולי האחרון, ערך בשבוע שעבר, לראשונה את ה-ותיקיאדה" – נופש של ארבעה ימים באילת, באירוע ששילב הנאה ופיננסיים וכלל מגוון רחב של פעילויות נופש, תרבות ובידור והרצאות פיננסיות.

במסגרת אירוע הפתיחה שנערך במלון לאונרדו קלאב בעיר נהנו מאות מהלקוחות הותיקים החדשים של הבנק מהופעה של קובי אריאלי ואסף אשתר, שאירח את אביבה אבידן. כמו כן, במהלך ה-"ותיקיאדה" הלקוחות נהנו ממופעים נוספים של מיטב האומנים כגון: יהורם גאון ויהורם טהר לב, ומפעילויות שונות לאורך היום, כולל פעילויות ספורט, מפגש עם שף, סדנת ריקודים, תחרויות והפעלות.

בנוסף, המשתתפים נהנו מהרצאות פיננסיות של גורמים שונים מהבנק המותאמות לחברי המועדון, כגון תכנון פיננסי לחיים, ניהול פיננסי ופנסיוני והתנהלות פיננסית נכונה בדגש על שימוש בכלים דיגיטליים.

vatiki 2

גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים ומאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת. – צילום: יאיר שגיא.

גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים אמר באירוע הפתיחה: "בנק הפועלים מתמקד כיום יותר מאי פעם בלקוחות ותיקים. למדנו בשקדנות את הצרכים וההעדפות שלהם, והשירות ומגוון המוצרים שמציע הבנק לאוכלוסיה הזו הוא האיכותי והמקצועי ביותר בארץ".

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, ברך את הנוכחים ואמר: "אני מקווה שאירוע זה ל'ותיקים החדשים' יהיה ראשון מתוך רבים באילת. תודה ענקית לבנק הפועלים על הרגישות הרבה לקהילה באשר היא. 9% מתוך 64 אלף תושבי אילת הם תושבים ותיקים, ואנו אוהבים את האוכלוסייה הזו".

vayiki 1

גולן שרמן, מנהל אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים, מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת והילה הרמולין, מנהלת אסטרטגיה שיווקית בבנק הפועלים. צילום: יאיר שגיא.

החברות במועדון "פועלים GOLD" מוענקת לכל לקוחות בנק הפועלים בעלי תעודת אזרח ותיק וכרטיס אשראי בנקאי. המועדון פועל כחלק ממהלך אסטרטגי רב-שנתי של בנק הפועלים שמטרתו לפעול למען האוכלוסייה הוותיקה ולהעלות לסדר היום הציבורי את נושא התחום הפנסיוני, הפיננסי והצרכני בקרב אוכלוסיה זו. המועדון מציע מגוון הטבות, אירועים מיוחדים, חוויות פעילויות ומבצעים לאורך השנה.