כותרות אחרונות
Search

גיא פרוביזור לשעבר מבעלי "עדן טבע מרקט" פותח את רשת ההמבורגרים "בורגר פקטורי אקספרס"

המהפך גרסת גיא פרוביזור

פותח רשת המבורגרים "בורגר פקטורי אקספרס"

גיא פרוביזור – מי שיזם והקים בישראל את קטגוריית האוכל האורגני ממציא את עצמו מחדש עם קריירה חדשה ופותח רשת המבורגרים חדשה ואיכותית !

הסניף הראשון נפתח ברח' אבן גבירול בת"א בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

בימים אלו מתחיל פרוביזור קריירה חדשה ופותח רשת המבורגרים איכותיים – רשת "בורגר פקטורי אקספרס", שייחודה, שימוש בבשר איכותי מסוג "פיד-לוט" המיובא מאורוגוואי (בקר שאכל רק תירס). 

התפריט של "בורגר פקטורי אקספרס",  יציע מגוון רחב של סוגי המבורגרים (למעלה מ-10 סוגים) כולם מבשר אנטריקוט משובח.

הסניף הראשון נפתח ברח' אבן גבירול 22 בת"א, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, ועוצב באווירה אורבנית בדומה למסעדות המבורגרים בוילג' בניו יורק. הסניף עוצב ע"י האדריכל ניר פורטל שהינו המעצב המוביל כיום בתחום המסעדנות בארץ. 
את הרשת ינהל השף ערן צור, השף של מסעדת טורקיז לשעבר.

רשת "בורגר פקטורי אקספרס" הינה רשת כשרה ותציע תוספות ייחודיות להמבורגר כגון : סביח, הוואי (אננס צרוב בגריל וביצת עין), אסייתית חריפה (ירקות מוקפצים ברוטב חריף) ועוד, כאשר לצד ההמבורגר יוגשו חלת בצל + צ'יפס או לחילופין תפוח אדמה אפוי ושעועית ירוקה. הגדלים של ההמבורגר: 160 גרם/ 220 גרם/ 320 גרם והתפריט יכלול גם הצעות למנות עסקיות וכן המבורגר טבעוני ואפשרות ללחמנייה ללא גלוטן.

fektoryburger-1

צילום: יח"צ

בסניף יופעל גם בר גזוז שיכלול 9 סוגי גזוז בטעמים מיוחדים, בהם: סיגליות, ג'ינג'ר, מוחיטו, ועוד….

היזם גיא פרוביזור מתכנן להקים בשנתיים הקרובות 4 סניפים נוספים בת"א בבעלות ישירה ולאחר מכן יפתח בפריסה ארצית מערך סניפים על בסיס זכינות.

גיא פרוביזור: "במהלך השנה האחרונה חקרתי ובדקתי את ענף רשתות ההמבורגרים בישראל והחלטתי שיש מקום להקים רשת המבורגרים איכותית וכשרה, והשקעתי את כל מרצי והידע המקצועי להקמת הרשת שבימים אלו אני חונך את הסניף הראשון".

על גיא פרוביזור:
איש העסקים גיא פרוביזור התפרסם בציבור הרחב כמי שהביא לישראל את מהפכת המזון האורגני והקים את רשת "עדן טבע מרקט", שמנתה עד לפני כשנה  22 סניפים.

בשנת 2007 מכר פרוביזור 51% ממניות הרשת ל"ריבוע הכחול" ובמאי 2015 עזב את הרשת לאחר סכסוך עם בעלי המניות. (לפני הקמת רשת "עדן טבע מרקט" פרוביזור ניהל בארה"ב רשת חנויות אלקטרוניקה, ועם הגעתו לישראל קיבל את הזיכיון של רשת GNC ותוך 3 שנים נפתחו בישראל 12 סניפים).