כותרות אחרונות
Search

ג'יבנשי גאה להציג קולקציית זהב של איפור לכריסמס וסילבסטר 2016

ג'יבנשי גאה להציג 

תעוזת הזהב, קולקציית איפור לכריסמס וסילבסטר 2016, זהב בכל ההיבטים… בכל התנאים… יצירה יוקרתית לובשת צורה בידיים של מאסטר / אומן מומחה. התגלות של עלי זהב, אשר תנועותיהם יוצרות שלמות הרמונית, כאילו דיאלוג בין מתכת חייה הנענית לאהבתו של ברק זוהר.

.

למרות רעשי הרחוב היומיומיים הקושרים אותנו למציאות באמצעות חוט עדין, נראה כאילו שהזמן עומד מלכת והעולם ממשיך להסתובב. אבל שיר הלל נשאר נצחי, אודה לאלוהות נדיבה. בהקדשה לאומן של העיר קיוטו, Hiroto Rakusho, אני מוצף בגאוות השושלת, אשר הכרחית עבור מאסטר , עבוראומן אמתי.

givangi-4

צילום: יח"צ

.

ניקולא דז'א:  "זהב הוא החומר היחיד שאינני יכול ללבוש. אם אני מנסה, הוא תמיד נשבר. אני יכול רק להסתכל עליו, לגעת בו, לתת אותו במתנה"… "אני אוהב זהב בזכות הברק הייחודי שלו, בזכות העולם הדמיוני שהוא יוצר עבורי, ורב גוניות שלו – אינספור צבעים, גוונים וברק. AUDACE DE L'OR זו הפרשנות האישית שלי לחומר כה יוקרתי, נדיר, מפואר וסימבולי. זוהי התרפקות של הדמיון  בשילוב עם החוויות שלי. קבלו את חג מולד 2016 כהזמנה מענגת לחוות את היוקרה הזאת. הזהב יברך אותך !"

.

קולקציית איפור לכריסמס 2016 מבית ג'יבנשי:

La Palette Ors Audacieux

ערכת צלליות עיניים- מוצר חובה

givangi-3

התמזגות אל תוך הסודות של זהב המשחררים את הנפש …

תוך שיקוף הקולקציה AUDACE DE L'OR, ניקולא דז'א מפגין מומחיות מוחלטת בזהב עבור בית יוקרה צרפתי בערכת צלליות ORS AUDACIEUX. הזמנה למסע נדיר ומעשיר.

לכל אחת האוצר שלה. עטופה באריזת בד מרופדת זהב, שוכנת הרמוניה של ארבעה צבעים זוהרים. נולדה מתוך אלכימיה ומעובדת מחספוס לליטוש.

ארבעה גוונים של זהב, של עומק מסנוור וזוהר מבריק, יוצרים אפקט מראה המעצים את הצבע. ניתן לערבב את ארבעת הצלליות על מנת ליצור ביטוי חדש ואישי לזהב.

עומק וברק עוצמתיים עוד יותר מושגים על ידי הרטבת הצבעים. בסיס שחור ידגיש עוד יותר את האינטנסיביות של זהב. זהב מעניק ביטחון עצמי.

ערכת צלליות עיניים – מחיר : 281.30_₪, לתכולה:  1X4_גרם

 *****

PRISME LIBRE POWDER N8

פודרה בתפזורת במהדורה מוגבלת

givangi-2

הצהרת יוקרתיות חמימה לחג המולד 2016, הפודרה  PRISME Libre Voile Audacieux יוצרת הרמוניה חדשה המשלבת זוהר רך עם האבקה האייקונית.

צהוב מפואר, ורוד זוהר, סגול רך וכתום מעודן יוצרים את הפודרה המהווה ערכת אור שניתן לערבב ללא הרף למראה מותאם אישית.

כווני את אור הזרקורים על ההילה הייחודית שלך בעזרת האריזה בצורת תכשיט מפוסל בזהב. גוון מס '8 VoileAUDACIEUX.

פודרה בתפזורת – מחיר : 263.30 ₪, לתכולה: 3X 4_גרם

*****

Le Rouge Givenchy

שפתון לה רוג' במהדורה מוגבלת

givangi-1

גרסה חדשה של שפתון LE ROUGE ג'יבנשי מצטרפת לחגיגה. עיצוב האריזה תואם את העיצוב של ערכת הצלליותPALETTE ORS AUDACIEUX והפודרה PRISME Libre Voile Audacieux.

הגוון הוא ורוד עדין המעניק מראה חגיגי לכל חיוך.

הנדן האייקונים – פריט יוקרתי – מבטא את הרצון של ניקולא דז'א לשקף אינספור היבטים של זהב כפי שהם משתקפים בווריאציות של אור.

גוון מס '213 ROSE AUDACIEUX.

שפתון לה רוג' – מחיר : 165 _₪, לתכולה: 3.4 גרם

ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ