כותרות אחרונות
Search

גיל גורן גיל גורן מציג תערוכה חדשה בבנייני האומה CHAOTICORDER (פסיפס כאוטי)

גיל גורן סמנכ"ל קריאייטיב וראש מחלקת DESIGH במשרד הפרסום  מהמובילים בישראל יהושע TBWA מציג תערוכה חדשה בבנייני האומה CHAOTICORDER (פסיפס כאוטי)

ove yourself 2

שבוע ימים בלבד לאחר שהסתיימה תערוכת  היחיד של גיל גורן "NYJLM פיסות אהבה אורבניות "  בתיאטרון ירושלים, נפתחה תערוכה נוספת שלו בבנייני האומה בירושלים לאחר פניה שקיבל מהאוצר ערן ליטוין  להציג במרכז התרבות הירושלמי .

גורן בוגר מכללת ויצ"ו קנדה לעיצוב בחיפה במחלקה לתקשורת חזותית,  משמש כיום  סמנכ"ל קריאייטיב וראש מחלקת DESIGH במשרד הפרסום  מהמובילים בישראל יהושע TBWA .

ביצירותיו משלב גורן את שני התחומים ויוצר סינרגיה מרתקת בין אמנות גבוהה לאמנות שימושית, מעין "אמנות רחוב" ומשלב בין שתי אהבותיו.

במסגרת לימודיו מעולם לא הסכים ״להעתיק את הנוף או המציאות״ כדבריו. בלימודי הרישום והציור, כשהתבקשו הסטודנטים לרשום או לצייר את הטבע הדומם, טען גורן וטוען גם היום כי אין לו כל רצון להעתיק את המציאות שהינה מושלמת כדבריו ואינו רואה כל צורך להעתיק אותה. לכן, בעבודותיו הוא מפרק את המציאות לאלפי פיסות ידע ובונה אותה מחדש בעיניו שלו, תהליך המוביל ליצירת יש מאין, צבעוני ומרתק קונספטואלי.

עבודותיו מוצגות בגלריות מובילות בישראל ובארה״ב.

מיוצג ע״י גלריית TRIBES.

ove yourself 3

מרכז תרבות בנייני האומה ירושלים

בין התאריכים : 2015\11 – 2016\4

שעות : 09:00-16:00