כותרות אחרונות
Search

חברת מצלמות האקסטרים קונטור תעניק חסות לקבוצת ראם סמואל

חברת קונטור תעניק חסות לקבוצת ראם סמואל

פרסום ראשון : חברת מצלמות האקסטרים קונטור משלבת מצלמות במכוניות הספורט המוטורי ג'ימקאנה של קבוצת ראם סמואל – לנהוג עם מקצוען  

קבוצת ראם סמואל, מתמחה בענף הספורט המוטורי, ג'ימקאנה, לאחר שהפך לטירוף עולמי, ולחלק מתרבות הפנאי ברחבי הגלובוס. ומאפשרת כיום גישה למגרשי אימונים עם צוות מדריכים מיומן והפכה את הטרנד לנגיש, אפשרי ומחירים עממיים .

ראם סמואל  וחברת Meiri's היבואנית הרשמית של חברת Contour Inc. חברו במסגרת שיתוף פעולה לקידום הספורט המוטורי ג'ימקאנה בישראל , לדברי סמואל הבחירה שלו במצלמות האקסטרים קונטור היא החוזק והקלות ביצירת זוויות צילום , קלות ההפעלה ,עמידות גבוהה ומעבר לכל אינן בולטות החוצה מהקסדה .

נציגי חברת קונטור בישראל קבוצת Meiri's  : " שיתוף הפעולה והחסות ניתנה כחלק לקבוצת ראם סמואל כחלק ממהלך מתוכנן למיצוב החברה בישראל בתחום ספורט האקסטרים בישראל . החיבור עם חברת ראם סמואל המארגנת אירועי ג'ימקאנה ומפעילה על בסיס קבוע מגרשי אימונים יעמיד את החברה בקדמת הבמה ויתרום למיצובה של קונטור כחברה המובילה בארץ תחום צילומי האקסטרים .בעזרת המצלמות של קונטור יוכלו משתתפי הג'ימקאנה להעביר את תחושותיהם במהלך הנהיגה מזוויות ייחודיות

כיום ניתן להתאמן , לחוות ולהשתתף באירועי ג'ימקאנה על בסיס קבוע במשמר דוד ובקרוב מבטיח סמואל גם מגרש אימונים במרכז הארץ .

ram 1