כותרות אחרונות
Search

גלידות נסטלה' יוצאת בקמפיין שיווקי נרחב לסדרת שלגוני JOYA COLLECTION בגרסא מוקטנת

קטן יותר. זול יותר. מפנק יותר

'גלידות נסטלה' יוצאת בקמפיין שיווקי נרחב לסדרת שלגוני JOYA COLLECTION בגרסא מוקטנת בארבעה טעמים חדשים ומפתיעים ומזמינה אתכם לחופשה זוגית בלאס – ווגאס

היקף הקמפיין נאמד בכ-700 ₪

'גלידות נסטלה' משיקה השנה את JOYA COLLECTION– שלגוני שמנת עם תוספות מפתיעות ועשירות בתוך הגלידה ומעל ציפוי השוקולד. בסדרה מגוון טעמים מפתיעים: וויסקי-אספרסו, חלבה-שברי פיסטוק, פיסטוק-קוקוס קלוי, טופי-קרמל מלוח.

השנה השלגונים מגיעים בחיצוניות חדשה, בגודל מוקטן, עם כמות גדולה של תוספות ובמחיר נגיש לכל כיס. הסדרה מתאפיינת גם בחידוש מבית נסטלה, שמתאפשר בזכות טכנולוגיה ייחודית, שמפזרת את התוספות מעל ציפוי השוקולד, כך שומרים על מרקם קראנצ'י של התוספת ויוצרים נראות מיוחדת לשלגון.

במהלך חודשי מאי – יוני תצא 'גלידת נסטלה' בקמפיין שיווקי רחב היקף לשלגוני ג'ויה  תחת הסלוגן "SMALL SIN. LESS GUILT". במסגרת הקמפיין תעבור ניידת ממותגת של החברה בין מרכזי בילוי המוניים במרכז הארץ ותזמין את המבלים "להתנקות" מחטא קטן ולקבל בתמורה את החטא הקטן של ג'ויה.

joya 1

פנים הרכב הממותג יכלול מצלמת וידאו שתצלם את ה"וידוי" של המשתתף לגבי החטא הקטן שלו ומסך להקרנת הסרט. הסרטונים יעלו למיני סייט של ג'ויה.

כמו כן,  גולשים מרחבי הרשת יוזמנו להשתתף בפעילות, לצלם את עצמם מתוודים על חטא קטן שחטאו ולהעלות באופן עצמאי סרטונים לאתר. בסיום הפעילות ייבחר הזוכה המאושר שיזכה בחופשה זוגית לעיר החטאים לאס- ווגאס, ארה"ב.

בנוסף לפעילות החווייתית יוקמו מתחמים של שלגוני ג'ויה ,בפסטיבלים גדולים ואירועים, שם יינתנו  טעימות בניידת החטאים ומכירה בדוכני המתחם. הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה .שילוט חוצות. טיזרים ומודעות בעיתונות המובילה בעיצוב בולט  

תחילת הפעילות  ב25.5 למשך כחודש