כותרות אחרונות
Search

גלריית "לוטן" ביפו העתיקה משיקה תערוכה בנושא משפחה – אוצרת: אורלי דביר – 25.7 – בשעה: 20:00.

צילום: יח"צ

 

גלריית "לוטן" ביפו העתיקה משיקה תערוכה בנושא משפחה.

גלריה "לוטן" רחוב מזל אריה 16 יפו העתיקה

אוצרת: אורלי דביר.

 

 

צילום: יח"צ

 

בגלריה "לוטן מתרגשים  להודיע על פתיחתה של תערוכה חדשה בנושא שנוגע בלב של כולנו: "משפחה". 

 

 

התערוכה הקרובה שלנו אינה תערוכה רגילה. בתערוכה נחשפת תפיסת העולם של האמנים על רגעי החיים המשפחתיים. יצירותיהם מעוררות רגשות ופותחות דלת למסרים שחשוב להעביר לקהל בנושא עמוק ומרתק כמו משפחה.

 

צילום ויצירה: האמנית ריקי ג'אן

 

זכות נדירה ויכולת פנומנלית לבטא את הניואנסים הכי עדינים לכדי יצירת אמנות, וזה כולל ביטוי של רגעים משפחתיים נדירים, קסומים, המשקפים גם יחסים ודינמיקה משפחתית, אשר כמובן מקבלת צורה שונה בכל אחת ואחת מן המשפחות של כולנו. 

 

תערוכה בנושא משפחה מטבעה מעוררת תחושות רבות וישר מחברת אותנו למקום הכי פגיע וחשוף, מעורר תקווה, למשאב שהוא כוח וגם לתפיסה שלנו כלפי משפחה בחיינו והשפעתה המעצבת עלינו, וכיצד כל זה בא לידי ביטוי בפיסות של אמנות.

 

צילום ויצירה: האמנית יעל בן – ישר

 

משפחה מציעה מגוון רחב של רגשות, חוויות ויחסים. כאמנים, יש לנו את היכולת הייחודית לעורר מחדש לחיים רגעים נדירים ורגשיים, לצלם את תמונת המשפחה, לייצר פסלים משמעותיים או לצייר תמונות הנוגעות ישר במקומות הכי רגישים בכל אדם.

 

תערוכה בנושא משפחה תפתח בתאריך 25.7 – בשעה: 20:00.

 

צילום ויצירה: האמנית גלי עומר

 

רשימת אמנים מציגים: יהודית ברזני, רעות הראל, רן גרין, ריקי ג׳אן, אלינור זערור שלו, מרים שטרמן, אודי גנס, אביעד דפני, סבינה מיכאלובסקה, יעל בן – ישר, לילך מאור,חדוה איילת בר, עידן מאיר,גלי עומר , שמואל חלפון, טל ג׳משי, ירדן חסיד ווטרמן, אוקסנה אליוחינה, דוסיה בוגסלבסקי.

 

צילום ויצירה: האמנית טל ג'משי

 

                  

אתר הגלריה: http://orly-dvir.com/

מזל אריה, 16, יפו (על חוף הים ביפו העתיקה)