כותרות אחרונות
Search

גם בפסח הזה, לא מוותרים על הטעמים המצוינים, הכיף והשמחה שמביאה חברת "עוף טוב".

 

גם בפסח הזה, לא מוותרים על הטעמים המצוינים, הכיף והשמחה שמביאה חברת "עוף טוב".

"עוף טוב" מציעה לקראת חג הפסח, שניצל ענקיסטי, דקיק וטעים לצד מגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים כשרים לפסח.

שניצל ענקיסטי כשל"פ – דק, קריספי, עסיסי וטעים.

סדרת DELI כשל"פ – מגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים בטעם משובח ובסגנון מעדניה.

מוצרי פסטרמה כשל"פ – עשירים בחלבון ועשויים מנתחים שלמים של בשר הודו דל שומן, איכותי ומשובח.

 

גם בחג הפסח, קבוצת "עוף טוב", מביאה את הטעמים המצוינים, הכיף והשמחה אל לשולחן האוכל המשפחתי, עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים, מזינים וכשרים לפסח. כך יכולים כל בני המשפחה ליהנות משניצל ענק ודקיק וממגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים גם במהלך החג.

 

עוף טוב – מוצרים כשרים לפסח – צילום: סטודיו עוף טוב

 

בין המוצרים הכשרים לפסח, שמציעה עוף טוב:

  • שניצל עוף "ענקיסטי": טעים ואיכותי, דקיק, בציפוי קריספי וללא סימון אדום, מאפשר לאוהבי השניצל להמשיך וליהנות מהטעם הנפלא גם בימי חג הפסח.

            מחיר: 29.90 – 32.90 ₪  ₪ לאריזת 650 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.  המוצר כשר  לפסח ללא חשש קטניות. כשרות אוירבך.

 

  • מוצרי פסטרמה והנקניקים מהסדרה הקלאסית ומסדרות ה- DELI ו- DELI דק דק:

      כוללים פסטרמות עשויות מנתחים שלמים נבחרים של ירך ושוק הודו הידועים בעסיסיותם הרבה, כך גם הנקניקים בסדרה עשויים מנתחי בקר איכותיים ועסיסיים. כולם עשויים ללא  מונוסודיום גלוטומאט, ללא שומן טרנס, ללא גלוטן ועשירים בחלבון.

 

סדרות מוצרי ה-DELI  ו- DELI דק דק הינן סדרות איכותית ועסיסית במיוחד המעניקות לצרכן חווית DELI אמתית. ההשראה לסדרות אלה לקוחה היישר ממעדניות הDELI  בניו-יורק.

 

כל הפסטרמות של עוף טוב עשויות מבשר הודו הידוע  כמזון בעל ערך תזונתי גבוה: הוא מכיל כמות גדולה של חלבון ויש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות.

     

 מחירי הפסטרמות והנקניקים הכשרים לפסח:

סדרה קלאסית: כ-21.90 ₪ לאריזה,

DELI  דק דק  כ- 12.90 ₪  לאריזה, 

 DELI כ- 23.90 ₪ לאריזה. 

           

המוצרים בכשרות אוירבך ואוירבך מהדרין,  להשיג בכל ברשתות השיווק. 

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הטעמים המצוינים, הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' – מוצרי דג מוכנים לאכילה. באתר החברה: https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.