כותרות אחרונות
Search

גם החשמל נהיה חכם: חברת "איטון" מציגה בתערוכת "RAX" לוחות חשמל חכמים.

צילום: 

 

גם החשמל נהיה חכם: חברת "איטון" מציגה בתערוכת "RAX" לוחות חשמל חכמים. 

השבוע תתקיים תערוכת "RAX" לענף החשמל והאנרגיה. בתערוכה תשתתף גם חברת ניהול האנרגיה הבינלאומית "איטון". בחברה יציגו לראשונה את לוח החשמל הביתי  "xComfort" שיכנס לשוק הישראלי בקרוב. בנוסף בתערוכה יוצגו מוצרי חשמל היסטוריים של המותג הקודם של איטון – Klockner-Moeller שנמכרים בארץ משנות החמישים.

 

תערוכת "RAX" שתיפתח השבוע תארח את החברות המובילות במשק בתחום החשמל. בין המשתתפות גם חברת איטון, חברה בינלאומית לניהול אנרגיה. החברה מתמחה בפתרונות חשמל ובמוצרים חכמים בעלי יעילות אנרגטית גבוהה.

 

אופיר גורן מנהל הפעילות של "איטון" בישראל – צילום: ניב קנטור

 

בתערוכה תציג איטון לראשונה בארץ את לוח החשמל החכם לבתים פרטיים "xComfort". הלוח עומד בכל דרישות התקינה הבינ"ל ומספק בטיחות מקסימלית למשתמש ולמתקין, כמו גם התקנה מהירה ונוחה, תוך יישום פתרונות חכמים ומתקדמים מבית "EATON".

 

בנוסף בתערוכה יוצגו מוצרים וחידושים שונים של החברה כמו xPole Home, ארון System ממשפחת xEnergy עם מגוון פתרונות בטוחים וחכמים, פחתים מסוג B לעמדות טעינה לרכבים חשמליים, מערכות אל-פסק חדשות עם סוללות ליתיום, פסי שקעים מנוהלים, כרטיסי רשת חכמים עם הגנת סייבר מובנית ועוד. כמו כן ניתן יהיה למצוא בביתן של  איטון  תצוגת רטרו היסטורית של רכיבים חשמליים היסטוריים של ענקית החשמל הוותיקה Moeller, אשר נרכשה ע"י איטון בשנת 2008.

 

צילום: יח"צ "איטון"

 

אודות "איטון":

המשימה של "Eaton" היא לשפר את איכות החיים והסביבה באמצעות טכנולוגיות ושירותים לניהול חשמל. החברה מספקת פתרונות אקולוגיים ידידותיים לסביבה שעוזרים ללקוחות לנהל ביעילות חשמל בצורה בטוחה יותר, יעילה ואמינה יותר. הכנסות איטון לשנת 2020 היו 17.9 מיליארד דולר, החברה מוכרת מוצרים ללקוחות ביותר מ- 175 מדינות. בחברה מועסקים כ- 85,000 עובדים ברחבי העולם.

 

למידע נוסף, בקרו באתר www.eaton.com