כותרות אחרונות
Search

גרוב קפה מסעדה – בית של אוכל טוב – הרימונים 1 קרית טבעון

תמונת השער הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"

 

"גרוב" קפה מסעדה – בית של אוכל טוב

מרכז רימון – הרימונים 1  קרית טבעון

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"

 

את גרוב קפה ומסעדה מנהלים באהבה רבה ונשמה יתרה ורד וגיא. עד לפני  כשנתיים עבד גיא באותו מקום שנקרא אז "קפה "בוז'לה". כאשר הודיע הבעלים שהוא עוזב, החליט גיא שזאת ההזדמנות שלו ושל אשתו ורד להפוך לבעלי בית קפה ומסעדה וקראו אותו בשם "גרוב". גיא שצבר במשך השנים שעבד בבוז'ולה ניסיון רב ומתפקד כשף ומנהל, החליט ליישם את כל מה שלמד בבוז'ולה בבית הקפה החדש שלהם.

 

ורד וגיא – צילום: אבי בר

 

גרוב קפה מסעדה, הוא ביתם השני של בני הזוג ורד וגיא. בכל בוקר קמים בני המשפחה ועושים דרכם לבית הקפה, ההורים שותים קפה של הבוקר ומכינים לילדיהם תו (בן 10) צדף (בת 7.5) כריכים לבית הספר. בזמן שורד מסיעה את הילדים לבית הספר, גיא ועובדיו מכינים את "גרוב" קפה מסעדה לתחילת העבודה, מכינים את הסלטים לארוחת בוקר ומחכים ללקוחות הראשונים שיגיעו.  כאשר חוזרת ורד לבית הקפה (לאחר שהוציאה את הכלב לטיול בוקר) היא מתחילה בהכנת הקינוחים המופלאים שלה המוגשים בגרוב קפה מסעדה. 

 

פינת חמד המועדפת על באי בית הקפה – צילום: אבי בר

 

גיא מעיד על עצמו, כי החליט לקחת על עצמו את פתיחת גרוב קפה מתוך אהבה גדולה למטבח ולאוכל. גיא אחראי על כל המתכונים והתבשילים המוגשים במקום ואילו ורד אחראית על הקינוחים המופלאים. מבט על ורד וגיא מלמד ומצביע על כך שהם  מצליחים בצורה יוצאת דופן ומוצלחת, לנהל בית קפה מצליח לצד זוגיות לתפארת.

 

 

ורד וגיא בעלי "גרוב" – צילום: אבי בר

 

גרוב קפה מסעדה – מטבח ים תיכוני ובית קפה מעניק ללקוחותיו אוכל ביתי משובח – ארוחות בוקר מפנקות, דגים, קדירות בקר, פסטות וקינוחים עבודת יד. כל המטעמים והמאכלים הנעשים במקום, מגיעים מתשוקה אינסופית לאוכל ויחס אישי ללקוחות ממש כמו לבאי ביתם. האירוח חם, מזמין ומפנק. 

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"

 

חיוכם של המלצרים  שכבר יודעים בדיוק איפה אתם אוהבים לשבת, איך אתם אוהבים את הקפה שלכם ואת האוכל שלכם. הניחוחות הנפלאים העולים מהמטבח וממלאים את חלל המסעדה, המנות המפנקות שמוגשות לשולחנות בצורה אסתטית, הם אלה שהופכים את גרוב קפה מסעדה, למקום בילוי נפלא, מלא בנשמה טובה, שמחה ואהבה. מומלץ בחום !

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"

 

אתם מוזמנים להגיע ל"גרוב" קפה מסעדה, לטעום ולהתמכר לנקניקיות המיוחדות שלהם אותן הם מייבאים באופן אישי, מנות הבשר המצוינות, הפאייה הספרדי לצד מטבלים, מאפים וקינוחים מופלאים שהם מכינים במקום ובעצמם. הבעלים ורד וגיא ישמחו  לארח אתכם בגרוב קפה מסעדה כאילו הגעתם לביתם הפרטי.

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"

 

תפריט מהמם ב"גרוב" קפה מסעדה

 

 

 

הקינוחים והמשקאות המופלאים של ורד

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"

 

התמונה הועתקה מדף הפייסבוק של "גרוב"