תערוכת רהיטי ישראל – סוכות 2019
'גרופ תערוכות' בבעלות רועי וילדר משיקה את תערוכת "רהיטי ישראל".
מדובר בתערוכה הגדולה בישראל לרהיטים המתקיימת לפי המסורת בחול המועד סוכות.
חידוש מרענן, שני מועדים לתערוכת "רהיטי ישראל", לראשונה תתקיים תערוכת "רהיטי ישראל" פעמיים בשנה בסוכות ובפסח.
ביומה הראשון של התערוכה ביקרו בה כ 20 אלף איש.
לצפייה בחידושים המוצגים בתערוכה לחץ כאן.
התערוכה החדשה השנה, מביאה עמה תקווה גדולה של שינוי והתחדשות לענף ומחזירה לתערוכה חברות מובילות בתחום הריהוט שלא הופיעו בתערוכות ריהוט מזה שנים רבות.
ראוי לציון שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם קבוצת "עפרה שמעוני" ומגזין "דירה נאה" שמטרתו לייצר חיבורים אמיתיים בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מציגות בתערוכה לטובת המבקרים בה.
בערב פתיחת התערוכה הושקה ברוב הדר, אפליקציה חדשה, "דירה נאה LUXURY" שפותחה על ידי קבוצת "עפרה שמעוני". מדובר באפליקציה המחברת בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מתחום העיצוב ליצירת מועדון חברים אקסקלוסיבי בעל כוח קניה עוצמתי המעניק בונוסים והטבות לחברים בו.
צפי מחזור העסקים במהלך התערוכה: כ- 100 מיליון ש"ח
חברת "גרופ תערוכות" בבעלותו של רועי וילדר זכתה במכרז שפרסם "אקספו" מרכז הירידים בתל אביב להפקת תערוכת הרהיטים הגדולה בישראל המתקיימת באופן מסורתי בחול המועד סוכות. "גרופ תערוכות" משיקה את התערוכה החדשה תחת השם: "תערוכת רהיטי ישראל" והיא מפיחה בחברות שיציגו בה השנה תקווה גדולה של שינוי והתחדשות לענף.
רועי וילדר, מנכ"ל 'גרופ תערוכות', שהוא יזם פרטי בעל ניסיון של מעל 10 שנים בהפקת תערוכות ענק, מתכוון להפוך את התערוכה השנה יותר מאי – פעם לרלוונטית עבור יצרנים, יבואנים ותעשיינים בתחום הריהוט בישראל. וילדר מתעתד להחזיר לתערוכה את אמונן של חברות ותיקות בתעשיית הריהוט שלא השתתפו בתערוכות ריהוט קודמות ולהפוך את התערוכה לרלוונטית יותר מאי פעם, עם מגוון רחב של משתתפים, קולקציות חדשות, מגמות עיצוב עכשוויות ומחירים אטרקטיביים.
אחד החידושים הבולטים בתערוכה הוא שיתוף הפעולה עם קבוצת 'עופרה שמעוני', מבעלי מגזין העיצוב 'דירה נאה'. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים חיבור אמיתי בין מעצבים ואדריכלים לבין חברות עיצוב וריהוט המציגות בתערוכה לטובת הלקוח.
בפתיחת התערוכה הושקה 'דירה נאה LUXURY', אפליקציה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל, בפיתוחה של קבוצת "עפרה שמעוני" שנועדה לחבר בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מתחום העיצוב, תוך יצירת מועדון חברים אקסלקלוסיבי בעל כח קניה עוצמתי במיוחד בתחום העיצוב והריהוט, המזכה את החברים בו בבונוסים ובהטבות מיוחדות בשיטה המבטיחה כדאיות עיסקית לאלו הלוקחים בה חלק.
בנוסף הוזמנו אדריכלים ומעצבי פנים, על ידי קבוצת עפרה שמעוני, לבקר בתערוכה יחד עם לקוחותיהם.
מעל ל- 70 חברות משתתפות השנה בתערוכה, שהיקף מכירותיה מוערך ב כ- 100 מיליון ש"ח והיא משמשת כאירוע מכירתי במשמעותי ביותר לשוק הריהוט בישראל ובילוי משפחתי בחול המועד סוכות.
חברות נבחרות המשתתפות בתערוכה: "שמרת הזורע", שחוזרת לתערוכה לאחר עשר שנים שבה הדירה רגליה מתערוכות עיצוב וריהוט בישראל, "עמינח", "רילקסון", "אולטימה", "דיבאני סנטר", "קינג קויל", "רוזטו", "דיור אינטריורס" ועוד רבות אחרות…..
חידוש נעניין נוסף, "מתחם מוצרי חשמל" – עד 70% הנחה – המרכז לעודפי חשמל משתף השנה פעולה עם תערוכת רהיטי ישראל, מקיים פעילות במתחם החשמל בתערוכה (ביתן 14) ומציע בו את מיטב מוצרי החשמל הקטנים והגדולים למטבח ולכל חלקי הבית במחירים של עד 70% הנחה. בין המוצרים: מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מייבשים, מערבלים, מכונות קפה ועוד… בין המותגים המשתתפים: "סמסונג", "האייר","LG", "ניופאן" ועוד….
חידוש מרענן, שני מועדים לתערוכת "רהיטי ישראל, לראשונה תתקיים תערוכת "רהיטי ישראל" פעמיים בשנה, בחול המועד סוכות ובחול המועד פסח. התערוכה תתקיים כבשנים עברו במרכז הירידים "אקספו ת"א ותשתרע על פני 7,000 מ"ר.
וילדר: "מי שנבחר לייצג את התערוכה כפרזנטור, הוא, אייל ברקוביץ ,החיבור בין אייל ברקוביץ לבין תערוכת רהיטים המביאה את הבשורות והמגמות המובילות את עולם העיצוב והריהוט הבינלאומי, היה מתבקש מבחינתנו, ברקוביץ ידוע כמי שמעריך איכות ולייף – סטייל במישורים השונים של החיים, והרצון שלו להוביל קמפיין של מיזם חדש שבא לקדם באמצעות יזמות פרטית את תעשיית הריהוט והעיצוב בישראל ראוי לכל הערכה".
כחצי מיליון בתי אב בארץ מעצבים, משפצים, בונים ומחדשים את ביתם בשנה אחת. חלק חשוב מהתהליך הוא ריהוט הבית בעזרתו ניתן לחדש ולרענן את המראה הכללי. ענף הריהוט בישראל מגלגל כ- 8.25 מיליארד שקל בשנה.