כותרות אחרונות
Search

"דאסו סיסטמס" הכריזה על ארבעה אירועים גלובליים המוקדשים לתכנון, מדע, ייצור ושיווק ב"עידן החוויות"

"דאסו סיסטמס" הכריזה על ארבעה אירועים גלובליים המוקדשים לתכנון, מדע, ייצור ושיווק ב"עידן החוויות"

מילנו, בוסטון, שנגחאי ולונדון יארחו קהילות של מומחי תוכנה, שירכזו ויחליפו ידע אודות טכנולוגיה המשנה את חוקי המשחק עבור ארבעה תחומים

"דאסו סיסטמס", חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על השקת סדרת האירועים Age of Experience, תפיסה חדשה של כנסים אשר יחקרו את מגמות-העל ואסטרטגיות ליצירת ערך בתחומים עסקיים מרכזיים בהם מתרחשים שינויים משבשים. בהשראה סביבת השיתופיות של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, סדרת הכנסים שיתקיימו במילנו, בוסטון, שנגחאי ולונדון, מאחדת את קהילת המשתמשים של פלטפורמת 3DEXPERIENCE עם מובילי דעה לרוחב 12 תעשיות, כדי להחליף רעיונות, אפליקציות ומומחיות לתחומי תכנון, מדע, ייצור ושיווק.

מטוסים בהנעה סולארית, בתים ומשרדים חכמים, סימולציות תלת ממד של לבבות אנושיים… הטכנולוגיה שוברת חסמים בין העולם הווירטואלי והמציאות, ומספקת השראה לדורות חדשניים של אנשי עשייה, מהנדסים, מדענים, אוונגליסטים של מותגים ומנכ"לים, כדי ליצור את החוויות המשבשות שמגדירות את העידן הנוכחי שלנו.

המשתתפים באירועי "עידן החוויות" יוכלו לדמיין ולחקור את העתיד באמצעות ידע המשבש את התעשיות. הזדמנויות לנטוורקינג עם מובילי דעה ובכירים בדאסו סיסטמס, סיפורי לקוח, שולחנות עגולים עם חברי קהילות מותגי החברה, סדנאות מעשיות וסמינרים של טכנולוגיה ואפליקציות, יציעו תפיסה חדשה להשגת חדשנות מתמשכת, המאפשרת הרמוניה בין מוצרים, טבע וחיים.

"במגרש המשחקים של 3DEXPERIENCE", תחבור דאסו סיסטמס ל- HTC כדי להציג עולם של מציאות וירטואלית עבור ארגונים. כחלק מכך, כל אירוע Age of Experience יציג זירת 3D אינטראקטיבית, בה מערכת המציאות הווירטואלית HTC Vive תעורר לחיים אפליקציות של דאסו סיסטמס  בתוך חדר ייחודי, להיטמעות מלאה בחוויה.

"עידן החוויות שאנו חיים בו, משפיע על תחומים מרכזיים בתעשייה ומשנה את הדרך בה חברות תוכנה מפתחות פתרונות", אמרה מוניקה מנגיני, סגן נשיא, סמנכ"ל אסטרטגיה, דאסו סיסטמס. "ארבעת האירועים הגלובליים פתוחים לחברי קהילות אשר מחפשים לייצר חשיבה חדשנית ולבחון מקרוב את תוכנת 3DEXPERIENCE עבור תכנון, מדע, ייצור ושיווק".

שני אירועי "עידן החוויות הראשונים הם:

  • תכנון בעידן החוויות, מילנו, איטליה, 11-12 באפריל. מעצבים ומתכננים חייבים להתמודד עם מורכבות עצומה של שילוב בין תחומים שונים של עיצוב והנדסה כדי להשיג איזון בין צורה, פעולה וחוויה. אירוע זה חקר כיצד טבע יכול לספק השראה לתכנון של פתרונות יעילים לאתגרים אנושיים, לחבר את הנקודות בין דמיון להפעלה, ובין מתכננים לבין מומחים בהנדסת מערכות, סימולציה וטכנולוגיות ביג דאטה. מרצה מרכזי: ג'ון מאדה, שותף עיצוב בקליינר פרקניס קופילד ובאייר, מעצב, טכנולוג ונשיא לשעבר של בית הספר לעיצוב רוד איילנד.

  • מדע בעידן החוויות, בוסטון, ארה"ב, 23-25 במאי. השימוש בסימולציה עבור תרופות מקרב את העולם לייצוג ריאליסטי של מערכות ההנדסה המורכבות ביותר שיש: הגוף האנושי. אירוע זה יביא מומחיות מסימולציות של מדעו וכימיה, ביולוגיה ומדעי חומרים, ליצירת הבנה גדולה יותר של כל תחום. מרצה מרכזי: מרטין קרפלוס, פרופ' לכימיה תיאורטית וזוכה פרס נובל בכימיה 2013, ופרופ' לוני לאב, מוביל קבוצת אוטומציה, רובוטיקה ומערכות ייצור תוספי ב- Oak Ridge National Laboratory.

שני האירועים הנוספים, ייצור בעידן החוויות בשנגחאי, סין, ושיווק בעידן החוויות בלונדון, אנגליה, יתקיימו בתאריכים מאוחרים יותר.

 

למידע נוסף על אירועי דאסו סיסטמס:

http://www.3ds.com/events/all-events/