כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה בין מותג הקוסמטיקה האמריקאי אסתי לאודר למעצבת האופנה הנודעת ויקטוריה בקהאם

מותג הקוסמטיקה Estee Lauder ומעצבת האופנה  ויקטוריה בקהאם משיקים קולקציית איפור משותפת  במהדורה מוגבלת לסתיו 2016

מותג הקוסמטיקה האמריקאי אסתי לאודר הכריז בסוף השבוע על שותפות עם אייקון הסגנון ומעצבת האופנה הנודעת ויקטוריה בקהאם, ביצירת קולקציית איפור משותפת במהדורה מוגבלת שתיקרא "ויקטוריה בקהאם אסתי לאודר". הקולקציה תושק בספטמבר 2016 בחנויות נבחרות בעולם, בחנויות של ויקטוריה בקהאם וב-esteelauder.com ו-victoriabeckham.com.

הקולקצייה תהיה זמינה בישראל החל מחודש נובמבר 2016

"אנו מברכים על שילוב הכוחות שמאפשר לנו להביא את הפרשנות של ויקטוריה לתכשירי היופי לשוחרות המותג הרבות ברחבי העולם," אמרה ג'יין הרצמרק הודיס, נשיאת קבוצת אסתי לאודר. "הרוח היזמית של ויקטוריה דומה מאוד לזו של מייסדת החברה שלנו, אסתי לאודר, וכמוה גם היא ניחנה בהבנה של מה שנשים רוצות ובמחויבות לאפשר לנשים להיראות ולהרגיש הכי יפות. אנו שמחים לקבל את פניה של ויקטוריה ואת הלהט שלה ליופי במותג אסתי לאודר."

esti 2

צילום : סולבה סאנדסבו

"אני נרגשת להשיק את קולקציית האיפור במהדורה מוגבלת עם אסתי לאודר," אמרה ויקטוריה בקהאם. "התהליך כולו היה פוקח עיניים ועתיר השראה, החל מהמחקר בארכיוני אסתי לאודר וכלה בעבודה על המוצרים עם הצוות של אסתי לאודר. התחושה היא של שותפות אמיתית, הן מבחינה אישית והן מבחינת המותגים. אני מעריצה ותיקה של אסתי לאודר האישה ושל המותג רב העוצמה שהקימה, ולכן אני נרגשת להציע ללקוחות המשותפים שלנו את קו תכשירי האיפור המשותף ובכך למלא תפקיד קטן בחזון שהיא הגתה עבור נשות העולם."

אודות ויקטוריה בקהאם

מאז השקתו ב-2008 התפתח מותג האופנה ויקטוריה בקהאם לשפת לבוש ייחודית ומודרנית. נועז, אינטואיטיבי ומלוטש, המותג מציע מלתחה של בגדים ואקססוריז המוצעים כיום ביותר מ-400 חנויות ב-50 מדינות בעולם. בכל קולקציה מתאימה ויקטוריה את סגנונה האישי לצרכים ולרצונות של נשות העולם הנאמנות לבגדים היקרים והמחמיאים של המותג.

אודות אסתי לאודר

אסתי לאודר הוא מותג הדגל בקבוצת החברות אסתי לאודר. נוסד ע"י הגב' אסתי לאודר, אחת מהנשים היזמיות הראשונות בעולם והיום, ממשיך את מורשתה של האשה ומשיק את המוצרים החדשניים ביותר, המתוחכמים ביותר ובעלי התוצאות הטובות ביותר גם בטיפוח וגם ובבישום. וכל זה תוך הבנה של צרכי האשה ורצונותיה.

היום נמכר המותג בלמעלה מ– 150 מדינות ברחבי העולם ובעשרות נקודות מכירה, גם בחנויות וגם באתרי קנייה אונליין.

למידע נוסף, בקרו ב-@victoriabeckham וב-@esteelauder  באינטגרם ובטוויטר ב- #VBxEsteeLauder