כותרות אחרונות
Search

מותג מוצרי התינוקות Nuby משיק מוצץ אורתודנטי סימטרי, במארז זוגי עם מכסה לשמירה על היגיינה

 מותג מוצרי התינוקות המוביל  Nuby, משיק מוצץ אורתודנטי סימטרי, המסייע להרגעה בבקיעת השיניים, במארז זוגי.  המוצר אינו מכיל ביספינול A

מוצץ סיליקון אורתודנטי סימטרי של nuby מגיע בגודל בינוני בשלל איורים שמחים כגון: איורי חלל, חיות ודמויות  מחייכות ובצבעוניות מרהיבה המאפיינת את המותג: ירוק, כתום, ורוד, סגול ועוד. המוצץ מעוצב בצורה קלאסית אובאלית בעלת מערכת אוויר השומרת על היגיינה. המוצץ בעל פיטמת סיליקון עם גבשושיות המעסות את החניכיים הרגישות של התינוק ובעלות מרקם מרגיע, כולל מכסה לשמירה על היגיינה כאשר המוצץ לא בשימוש.  

כל מוצרי nuby מיוצרים מחומרים בטיחותיים עמידים ולא רעילים ועומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר. המוצרים צבעוניים וידידותיים הן להורים והן לילדים.

mozez 1

צילום: איימי טל

המותג NUBY, מותג התינוקות האמריקאי המוביל, הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם, משווק בישראל על ידי חברת אינטרסן בע"מ, מהחברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. המותג NUBY מציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ובקרת איכות. חברת NUBY פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבטי העיצוב הייצור וההפצה. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, אשר הורים וילדים ימצאו אותם נוחים, קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה. 

מחיר לצרכן:   32 ₪ למארז זוגי

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות לתינוקות