כותרות אחרונות
Search

דואגים להורים ! אירוע הצדעה מרגש למתנדבי ועובדי "ניצן הורים" !

דואגים להורים !

טובה סגול ורויטל גנץ ערכו אמש (ג') אירוע הצדעה מרגש למתנדבי ועובדי "ניצן הורים".

 

ארגון "ניצן הורים" הוקם לפני 12 שנה על ידי טובה סגול במטרה לייצר בית להעצמת והדרכת הורים המתמודדים עם לקויי למידה וקשב, קשיי הסתגלות ותפקוד.

 

החזון ותוכניות הפעולה של ניצן הורים גובשו על ידי טובה סגול בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת הארצית של הארגון מזה כ-10 שנים, רויטל גנץ. רויטל היא מרפאה בעיסוק ובעלת תואר שני בייעוץ חינוכי.

 

הארגון הקים חמישה מרכזים ברחבי הארץ בסיוע הרשויות המקומיות, מאות מתנדבים ובליווי הארכיטקטית אורית בכר. מרכזים אלו מסייעים למאות משפחות ומעניקים תמיכה להורים עם לקויות שמוצאים עצמם בודדים, חסרי ידע וקשיים ביכולת להתמודד עם האתגרים שבגידול ילדים. ההורים מגיעים למרכזים יחד עם ילדיהם ורוכשים כישורים ומיומנויות חיוניות לתפקוד ההורי והתפתחות הילד בעתיד.

 

מימין לשמאל- סמי סגול, טובה סגול,רויטל גנץ יאיר ניצני,בני גנץ – צילום: יח"צ

 

במהלך הערב סיפרה רויטל גנץ כי "בעשור האחרון פותח בישראל מודל ייחודי המשלב מקצוענות טיפולית, נדיבות ומסירות של אנשים נדירים המתנדבים למען האחר מבלי לבקש הכרה או תמורה ובעיקר הורים שהם הגיבורים האמיתיים. ההורים ב"ניצן הורים" נכונים ונחושים וכך, למרות האתגרים עמם הם מתמודדים הם לא מוותרים וכל זאת במטרה לצמוח על מנת לאפשר להם עצמם ולילדיהם אושר וביטחון. רק במהלך השנה החולפת הייתה עלייה של 34% במספר ההורים המשתתפים במרכזים, דבר הממחיש את ייחודיות המודל. אני מוצאת את עצמי בכל פעם נרגשת מחדש מגדלות הרוח של המתנדבות והמתנדבים שלנו, מהנתינה הרבה והנכונות הרבה של כל הנוגעים בדבר לסייע לנו בתמיכה ובנתינה רבה".

 

טובה סגול הוסיפה ואמרה כי ״לפני כ-13 שנים חיפשתי מסגרת שתיתן מענה להורים עם לקויות למידה והפרעות קשב. חיפשתי בארץ ובעולם ולא מצאתי מודל כזה ומסתבר שחדשנות היא לא רק נחלת ההייטק ומתוך הצורך נולד רעיון חדש. כולנו נדבקנו בחיידק שנקרא "ניצן הורים" ואיתנו עשרות רכזים ומתנדבים שהנתינה שלהם מעניקה לכולנו השראה ואופטימיות."

 

למתנדבים ולנשים באו להצדיע גם ח"כ בני גנץ, סמי סגול, אורית בכר ויאיר ניצני.