כותרות אחרונות
Search

"דואר ישראל" ו-"Gett" מדווחות על גידול של 36% בהזמנת משלוחי "Gett Delivery" מיחידות הדואר בחציון הראשון של 2020.

GettDelivery – צילום: יעל אמיר

 

הציבור לא יוצא מהבית ומזמין משלוחים!

"דואר ישראל" ו-"Gett" מדווחות על גידול של 36%  בהזמנת משלוחי "Gett Delivery"  מיחידות הדואר  בחציון הראשון של 2020.

לאור הגידול בהזמנת משלוחים עד הבית יורחב שירות "Gett Post" ליותר מ-500 נקודות  ויינתן גם בערים: ירושלים, חיפה, באר שבע, יהוד, סביון ועוד…

 

"דואר ישראל ו-"Gett" הודיעו על הרחבת שירות  ,"Gett Post" המאפשר איסוף חבילות ודברי דואר רשום מסניף הדואר או מרכז המסירה, תוך פחות מ-30 דקות מהיחידה עד הבית. מעתה השירות יהיה זמין ב-180 יחידות דואר נוספות ברחבי הארץ, בהן: ירושלים, חיפה, באר שבע, יהוד, גבעתיים, כפר שמריהו, סביון ובנקודות נוספות, לרבות קניון עזריאלי גבעתיים, קניון רמי לוי עטרות בירושלים, קניון איילון ברמת גן ועוד. השירות מצטרף ל-330 נקודות שירות שפעלו בעיקר בגוש דן והמרכז, כך שיקיף כעת מעל 500 נקודות ברחבי הארץ. לפרטים על השירות ולרשימת הערים בהם ניתן לקבל את השירות: https://www.israelpost.co.il/content.nsf/pagesM/Gett_Post

 

"Gett Post", שהוא חלק משירות המשלוחים המורחב של דואר ישראל, המופעל בשיתוף "Gett", מאפשר ללקוחות דואר ישראל להזמין שליח עד הבית שיאסוף עבורם חבילות מיחידות הדואר, ללא צורך בהמתנה בסניף. עלות שליחות עד רדיוס 4 ק"מ מהסניף כ-35 שקל, למשלוח עד 2 פריטים, ובתוספת 4.5 שקלים לכל ק"מ נוסף. מנתוני החברות עולה, כי בחציון הראשון של 2020 חל גידול של 36% במשלוחים של "Gett Post", מול חציון ראשון 2019, זאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה של הציבור והצורך בהזמנת שליחויות עד הבית, בתקופת הקורונה.  

 

GettDelivery – צילום: יעל אמיר

 

מאיה רויזמן, מנהלת "Gett Delivery" ישראל מסרה: "אירועי החודשים האחרונים הובילו לעליה ניכרת בביקוש למשלוחים עד הבית, הן בקרב הצרכנים והן בקרב עסקים, כפי שראינו היטב ב"Gett  Delivery" בכלל, ובשירות "Gett Post" בשיתוף דואר ישראל בפרט. שיתוף הפעולה בינינו לבין הדואר שנמשך כשלוש שנים חוסך ללקוחות זמן יקר, ומייעל משמעותית את ה-"Last mile delivery" עבור קמעונאים מקומיים, בתקופה ובה זמן אספקת המשלוח הפך להיות גורם משפיע מתמיד בהחלטת הקנייה עבור צרכנים רבים".

 

גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר בדואר ישראל: "תקופת הקורונה מהווה עבור עסקים ישראלים רבים גם הזדמנות להיכנס ולצמוח בתחום האי קומרס ולהציע מגוון רחב של מוצרים המותאמים לטעמו של הצרכן הישראלי, עם שליח עד הבית. אנו רואים גידול של עשרות אחוזים גם בפעילות השליחים בדואר ישראל, הן של לקוחות שהזמינו חבילות מחו"ל והן של עסקים קטנים ובינוניים שעושים שימוש במערך השליחים של הדואר, על מנת להעביר ללקוחות חבילות בכל רחבי הארץ".

 

תהליך הזמנת שליחות Gett Delivery"" פשוט ונוח; כאשר הלקוח מקבל מהדואר מסרון אודות הגעת חבילה או דבר דואר רשום הוא יכול ללחוץ על הלינק ולהזמין ישירות מאפליקציית "Gett" שליח שיאסוף עבורו את הפריט ויביא לו אותו עד הבית, מקום העבודה או בית הקפה תוך פחות מ-30 דקות מההזמנה. לקוחות שיזמינו את השירות ישלמו ישירות באמצעות האפליקציה, ויוכלו לעקוב אחרי תהליך המשלוח כולל פרטי השליח, שמו, נייד ליצירת קשר והמיקום המדויק שלו על המפה.

 

"Gett Delivery" פלטפורמת המשלוחים המתקדמת של חברת "Gett" מאפשרת לכל בית עסק, גדול כקטן, לספק ללקוחותיו משלוח עד הבית מהיום להיום בעזרת מערכת טכנולוגית חכמה, וללקוחות הפרטיים לשלוח כל דבר באופן מיידי. המערכת מאפשרת ללקוח לעקוב בזמן אמת אחר השליח עד שלב המסירה. השירות פעיל כיום בישראל וברוסיה, ונמצא בשימוש של מעל 1,500 אתרי מסחר מקוון (eCommerce) מובילים בהם: "מקס ברנר", "אספרסו קלאב", "דראג סטור" ו"אייבורי".