כותרות אחרונות
Search

דוביק דביר מונה למנהל תחום מוצרים עסקיים, ארגוניים וביתיים בEpson – ישראל

דוביק דביר (34), מונה למנהל תחום מוצרים עסקיים, ארגוניים וביתיים בשלוחה הישראלית של ענקית ההדמיה, אפסון. במסגרת תפקידו החדש יהיה דביר אחראי על ניהול הפעילות המשותפת עם יבואני אפסון בישראל בכל ערוצי ההפצה ועל הייעוץ לרשתות השיווק על בחירת קווי מוצרים, תוך התאמה לצרכים השונים.

בתפקידו הקודם בט.ר. אלקטרוניקה, דביר ניהל את מערך המכירות והשיווק של    PIONEER וחברות נוספות, בכל רשתות השיווק בישראל, ביניהן בדיוטי פרי, iDigital, מחסני חשמל ובתחום הקולנוע, מריכוז הפעילות מול מנהלי הסחר והקניינים, דרך אפיון והתאמת מוצרים רלוונטיים  ועד שיווקם והפצתם .

"המינוי החדש הוא חלק מהאסטרטגיה של אפסון להרחבת הפעילות בישראל, יחד עם מחויבות החברה להענקת השירות הטוב ביותר" אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, "מינויו של דביר יאפשר לנו לשפר עוד יותר את המענה והייעוץ  בשוק העסקי והביתי. חשוב לנו לתת ללקוחות שלנו ליווי צמוד ויעיל, לכל אורך הדרך".

אודות אפסון

אפסון היא מובילה עולמית בהדמיה ובחדשנות, המקדישה את עצמה להגשמת החזון של לקוחותיה באמצעות הטכנולוגיות הקומפקטיות, החסכוניות והמדויקות ומבחר המוצרים שלה, החל ממדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, וכלה בהתקנים אלקטרוניים ובהתקני גבישים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 78,000 עובדים ב- 99חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן. http://global.epson.com/

אודות אפסון אירופה

Epson Europe B.V., הממוקמת באמסטרדם, היא המטה האזורי של הקבוצה באירופה, במזרח התיכון, ברוסיה ובאפריקה.Epson Europe מעסיקה 2,400 עובדים.   http://www.epson-europe.com