כותרות אחרונות
Search

דוד מימון, מנכ"ל אל על מסכם 4 שנים של התחדשות, הצטיידות ושדרוג צי המטוסים

דוד מימון, מנכ"ל אל על מסכם 4 שנים של התחדשות, הצטיידות ושדרוג צי המטוסים

דוד מימון סיכם היום קדנציה של 4 שנים כמנכ"ל אל על ואמר: "במהלך 12 השנים   האחרונות הייתה חברת אל על חלק בלתי נפרד מחיי. הגעתי לחברה בשנת 2004 לתפקיד סמנכ"ל השירות, תפקיד אשר היווה עבורי אתגר חשוב ביותר במסגרתו למדתי להכיר את החברה ואת לקוחותיה. במהלך השנים מילאתי תפקידים נוספים ביניהם סמנכ"ל מסחר, לקוחות ומכירות עד לבחירתי בשנת 2013 לעמוד בראש החברה".

והוסיף: "היום, בתום קדנציה ארוכה ומלאת עשייה,  אני גאה על כך שהצלחתי לממש את החזון ומימשתי במלואה את התכנית העסקית שהצגתי עם כניסתי לתפקיד המנכ"ל. אשר כללה בראש ובראשונה הצטיידות במטוסי הדרימליינר החדשים לצד הרחבת רשת הנתיבים, השקת כרטיס האשראי Fly Card, הרחבת הפעילות החוץ תעופתית ,תוך מתן דגש על התייעלות."………."ברצוני להודות מעומק הלב לשותפיי בהנהלה אשר יחד איתי הובילו את המהלכים האסטרטגיים החשובים. לחברי הדירקטוריון על הגיבוי והתמיכה ועל האמון לצאת יחד לדרך אל השינוי. אך בראש ובראשונה ברצוני להודות לעובדי אל על הנפלאים אשר תרמו ועודם תורמים בעשייה יומיומית רבה ובהשקעה בלתי פוסקת יום יום ושעה שעה על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר."

מנכ"ל אל על דוד מימון צילום סיון פרג'

במהלך דבריו, הציג דוד מימון את המהלכים המרכזיים אותם הוביל כמנכ"ל אל על:

  • המהלך המשמעותי ביותר הוא כמובן תכנית הצטיידות בגדולה בתולדות אל על לרכישה היסטורית של 16 מטוסי בואינג 787 דרימליינר, בהיקף של למעלה ממיליארד דולר, המהווים שיפור משמעותי בחוויית הטיסה של הלקוח והצערה דרמטית של צי המטוסים רחבי הגוף. מאז מאוגוסט 2017 בכל רבעון מצטרף מטוס דרימליינר לצי של אל על ועד סוף 2018 יפעלו כבר 7 מטוסים בטיסות ליעדים ארוכי הטווח. מימושה של תכנית זו ישמש תשתית איתנה לפעולות העתידיות של החברה וליכולת ההתמודדות שלה בשוק התעופה הבינלאומי.

דוד מימון צילום: אבי בר

  • השקת כרטיס האשראי Fly Card – הצלחה מסחררת עם למעלה מ- 260 אלפי לקוחות ומחזור מכירות כ- 21 מיליארד ₪. כרטיס ששינה את הרגלי הצריכה של הקהל ישראלי והביא לשינוי בשוק כרטיסי האשראי בארץ.

  • השקת קווי תעופה חדשים – שלושה יעדים חדשים ארוכי טווח – בוסטון, מיאמי וסאן פרנסיסקו, כמו גם הרחבת רשת הנתיבים באירופה.

 

  • חתימת הסכמי קוד שייר חדשים – אירולינאס ארגנטינס, אי רומקסיקו, קוואנטאס, טאפ, ג'ט בלו ועוד…

 

  • אתר המכירות של אל על – צמיחה חסרת תקדים של מאות אחוזים בהיקף המכירות באתר כתוצאה מהשקעה רחבת היקף בתשתיות האינטרנט והמובייל.

 

  • אינטרנט במטוסים, אשר כבר הותקן בחלק מהמטוסים ובשנה הבאה צפוי להיות מותקן ברוב מטוסי החברה.

 

  • פיתוח הכנסות מפעילות חוץ-תעופתית – מיזם ביטוחי נסיעות, קרוזים ותחום כרטיסי האשראי.

 

  • הקמת חממת החדשנות קוקפיט – יזמות וחדשנות על ידי הקמת אקסלרטור אשר עד כה השקיע כבר ב- 6 סטרטאפים וזוכה לשיתוף פעולה עם גופים בינלאומיים כמו בואינג, ג'ט בלו ולופטהנזה.

 

  • חתימה על הסכם עבודה קיבוצי בחודש יוני 2015 וחתימה על הסכמי התייעלות עם מגזרי אצ"א, אצד"א ותחזוקה, הסכם עם אצ"א בני 65 עקב שינוי רגולטורי והסכמים נוספים עם מגזרים שונים בחברה. אני תקווה כי בשבועות הקרובים נגיע לסיכום עם אצ"א על הסכם התייעלות הנובע מהשינויים הצפויים בחוקי הטיס.

 

  • השקעה רחבת היקף בתשתית אתר האינטרנט והמובייל, אשר עתיד להיות מושק במהלך השנה הבאה תוך הצבתו בראש הקדמה הטכנולוגית.

 

  • שיפור פני המטוסים והתקנת מושבי מיטה בכל המטוסים רחבי הגוף של החברה.

 

  • ייזום הקמת מרכז מבקרים (נמצא כעת בשלב התכנון הסופי).

 

  • הקמת מיזם עם בית ספר לטיסה (מתוכנן לחודשים הקרובים).