כותרות אחרונות
Search

דומינו'ס פיצה – הדרך המהירה ביותר להזמין פיצה !!

ONE CLICK PIZZA – קליק אחד והפיצה בדרך! ועכשיו עם 40% הנחה!

  • הכי שמח. גם מזמינים פיצה במהירות ובקלות עם טכנולוגיית ה- ONE CLICK PIZZA וגם נהנים מ- 40% הנחה על ההזמנה

  • כפתור ה- ONE CLICK PIZZA מאפשר ללקוח (עם הזמנת עבר ברשת) לבצע, בלחיצת כפתור אחת, הזמנה מהירה

  • ההטבה הייחודית תקפה לחמישה ימים בלבד בין התאריכים 07-11.02.16 ומוצעת על כל התפריט (למעט שתייה וגלידות) ללקוחות שיזמינו באמצעות הכפתור באפליקציה או באתר האינטרנט של החברה

 מבצע ענק לחובבי הפיצות. דומינו'ס פיצה יוצאת עם קמפיין חדש הכולל 40% הנחה על כל לכל מי שיזמין באתר או באפליקציית דומינו'ס באמצעות טכנולוגיית ה- ONE CLICK PIZZA !! ההטבה הייחודית תקפה למשך השבוע הקרוב, חמישה ימים בלבד, בין התאריכים 07-11.02.16.

כזכור דומינו'ס פיצה, מי שחוללה מהפכה טכנולוגית בשוק המזון המהיר והשיקה את הפיצ'רים של הה-Builder וה-Tracker השיקה השנה שירות טכנולוגי חדשני להזמנת הפיצה המהירה בעולם. כפתור ה-ONE CLICK PIZZA מאפשר לכל לקוח דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, להזמין בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל, או מאתר החברה) תוך שניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו . כפתור ה-ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות סליידר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות ההזמנה השונים, כך בשנייה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים או מקום עבודה וכמובן בין שתי אפשרויות לפיצות מעודפות ועוד. דומינו'ס פיצה מעניקה הטבה ייחודית לזמן מוגבל – 40% הנחה על כל התפריט (למעט שתיה וגלידות) למזמינים באמצעות הכפתור.

dominosp 4

צילום – דן פרץ

כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, דומינו'ס פיצה מקדמת בשנים האחרונות את חווית המשתמש בדיגיטל. המזמינים נהנים כבר היום מאתר הזמנות מתקדם ואפליקציית מובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה. כלים  כדוגמת ה- Domino's tracker  או  Domino's builderמסייעים בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית ולהזמינה. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 62% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית. כולל יפן וארה"ב.