כותרות אחרונות
Search

דומינו'ס פיצה משיקה החל מהסופ"ש הזה שירות חדש: מסירת המשלוח ללא מגע פיזי בין השליח לבין הלקוח

 

דומינו'ס פיצה משיקה החל מהסופ"ש הזה שירות חדש: מסירת המשלוח ללא מגע פיזי בין השליח לבין הלקוח.

לאחר שנקטה במספר צעדים במטרה לסייע במניעת התפשטות נגיף הקורונה, דומינוס מוסיפה שירות משלוחים נוסף:   

כדי להימנע ממגע ישיר בין השליח ללקוח! "שירות מסירת פיצה ללא מגע" של דומינו'ס פיצה יוצא לדרך!

 

  • לאור התפרצות נגיף הקורונה בישראל, דומינו'ס פיצה משיקה שירות נוסף, בטיחותי, במסגרתו אין כל מגע פיזי בין השליח ללקוח. השירות החל כבר בסוף השבוע הזה בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ
  • לקוחות המעוניינים בשירות , יוכלו כבר במהלך ההזמנה (גם בדיגיטל וגם בטלפון) לבחור ולקבל את הפיצה עד מפתן דלתם. תשלום הזמנה זו יתאפשר בכרטיס אשראי או אפליקציית התשלום BIT
  • במקביל לכך, לאור ההנחיות החדשות מצד הרשויות, על מנת למנוע התאספות של למעלה מעשרה אנשים בחלל אחד הוחלט על ביטול האפשרות לקנייה או איסוף של פיצות מהסניף, כך מבקשת הרשת להגביר את ביטחונם של עובדיה וקהל לקוחותיה ולסייע במניעת התפשטות הווירוס
  • הרשת כבר החלה, כחלק מחובתה לשמור על ביטחון לקוחותיה ועובדיה, לבצע לכל עובדי דומינו'ס פיצה מדידות חום גוף לפני תחילת המשמרת, וכל השליחים מצוידים בכפפות חד פעמיות לביצוע כל משלוח

 

לאור התפרצות וירוס הקורונה, דומינו'ס פיצה נוקטת בשורת צעדים במטרה לסייע במניעת התפשטות הווירוס, ובכדי לשמור על בריאות לקוחותיה ועובדיה. במסגרת זו מאפשרת הרשת  שירות  "מסירת פיצה ללא מגע" המספק  אפשרות להזמין מוצרים מהתפריט של דומינו'ס תוך הקפדה על "אפס מגע" בזמן מסירת המשלוח. השירות יושם החל מסוף השבוע שחלף, וזמין בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ.

 

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "בימים לא פשוטים אלו, בראש ובראשונה עומדת לנגד עינינו הדאגה ללקוחותינו, לעובדינו ולבני משפחותיהם. אנו משיקים שירות, המאפשר לכל לקוח על פי בחירתו, לקבל את המוצרים שהוא הזמין, ללא  מגע פיזי עם השליח שיספק את הפיצה עד דלת הכניסה. כמי שמבינים את האחריות המוטלת על כתפינו, אנו מיישמים נהלים מחמירים בהם כל עובדי הרשת נדרשים לבצע מדידות חום גוף לפני כניסתם למשמרת, וכל שליחות, לרבות שירות מסירת פיצה ללא מגע, תתבצע על ידי שליחים מצוידים בכפפות חד פעמיות. בנוסף החלטנו על ביטול האפשרות לקניה במקום וזאת על מנת להבטיח שלא ישהו בסניף מעל 10 אנשים בו זמנית. אנו נעשה כל שביכולתנו על מנת לסייע במניעת התפשטות הנגיף".  

 

שירות מסירת המשלוח ללא מגע מוצע בכל הזמנה. לקוחות המעוניינים בכך יעדכנו את הטלפן או באפליקציה וההזמנה תגיע לביתם ותתבצע ללא מגע פיזי בין השליח ללקוח. השירות יתאפשר למשלמים בכרטיסי אשראי או באמצעות אפליקציית התשלום BIT. לקוחות המזמינים שירות זה, יקבלו את המשלוח שלהם ע"פ הגדרות השירות הבאות:

 

  1. ברגע שהשליח יגיע לבית הלקוח, הוא יניח קופסת פיצה ריקה על מפתן דלת הכניסה. על גבי הקופסא הריקה שתשמש כבסיס, יונחו המוצרים שהוזמנו, זאת כמובן כדי להימנע מהנחת המוצרים ישירות על הרצפה.
  2. השליח יודיע ללקוח שהמשלוח הגיע על ידי צלצול בפעמון או בשיחת טלפון. השליח יתרחק מרחק של שני מטר לפחות ממפתן הדלת של הלקוח וימתין לאישור הלקוח.
  3. לאחר אישורו השליח ייצא חזרה לדרכו.

 

שירות מסירת המשלוחים המתואר הוא צעד נוסף בשורת פעולות שביצעה ומבצעת הרשת במטרה לסייע במניעת התפשטות הנגיף בישראל. הרשת כבר החלה, כחלק מחובתה לשמור על ביטחון לקוחותיה ועובדיה, לבצע לכל עובדיה מדידות חום גוף לפני תחילת המשמרת, וכל השליחים מצוידים בכפפות חד פעמיות לביצוע כל משלוח. במקביל לכך, לאור ההנחיות החדשות מצד הרשויות, הוחלט על ביטול האפשרות לקנייה או איסוף של פיצות מהסניף, ומניעת כניסת קהל לסניף וזאת מתוך כוונה להבטיח שלא תיווצר התאספות של מעל 10 אנשים בחלל אחד. דומינו'ס תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע במניעת התפשטות הנגיף.