כותרות אחרונות
Search

דומינו'ס פיצה משיקה פיצות דוז פואה! – שתי פיצות במהדורה מוגבלת לכבוד האירוויזיון עם 12 !! תוספות על כל פיצה.

 

דומינו'ס פיצה משיקה – פיצות דוז פואה! 2 פיצות במהדורה מוגבלת לאירוויזיון עם  12 !! תוספות על כל פיצה.

נטע "כפרעליך" תעשי כבוד לזוכות החדשות של האירוויזיון !

 

  • דומינו'ס פיצה, רשת הפיצות המובילה, מזמינה אתכם לחגוג את האירוויזיון עם שתי פיצות חדשות במהדורה מוגבלת המציעות טופינג "דוז פואה" – הכולל 12 תוספות שונות על כל פיצה!!

  • המהדורה החגיגית תכלול שתי פיצות – פיצת דוז פואה צמחונית ופיצת דוז פואה בשרית לשבוע בלבד בין התאריכים 12-18/05

  • הרשת מפנקת בהטבה אטרקטיבית של פיצת דוז פואה + משפחתית קלאסית ב-59.9 ₪ בלבד לכל אחת.

  •  

צמחונית דוז פואה צילום: אודי מוצני

 

 

אוטוטו מדינת ישראל תתמלא בתיירים, מוזיקה, שמחה והמון גאווה ישראלית ובדומינו'ס פיצה החליטו להצטרף לחגיגה עם פיצות דוז פואה מנצחות המשלבות לא פחות מ-12 תוספות מטורפות על כל פיצה. פיצת הדוז פואה הבשרית משלבת כמובן גבינת 100% מוצרלה ורוטב עגבניות ייחודי של הרשת יחד עם 12 תוספות שיעוררו לכם את בלוטות הטעם: פפרוני, סלמי סרוולד משובח, חזה בקר, קבנוס, פלפלים קלויים, בצל סגול, עגבניות, זיתי קלמטה, קונפי שום, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית ופטריות. פיצת הדוז פואה הצמחונית כוללת גבינת 100% מוצרלה, רוטב עגבניות משובח וכמובן 12 תוספות טעימות במיוחד: פטריות, בצל סגול, זיתים ירוקים, עגבניות, תירס, פלפל ירוק, קונפי שום, זיתי קלמטה, גבינת עיזים, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית, קונפי ארטישוק

 

הפיצות החגיגיות יושקו לקראת האירוויזיון במהדורת Special Edition חגיגית החל מיום ראשון 12/05 ועד ל-18/05. לכבוד האווירה הנוצצת, תציע דומינו'ס פיצה הטבה מיוחדת במשלוח: משפחתית דוז פואה + משפחתית 100% מוצרלה ב-59.9 ₪ בלבד לכל אחת. באיסוף עצמי תוכלו ליהנות מפיצת דוז פואה 64.9 ₪ בלבד.

 

בשרית דוז פואה צילום: אודי מוצני

 

עדי בירן סובול, מנהלת שיווק המשלוחים בדומינו'ס פיצה בישראל: "חדשנות היא נר לרגלי דומינו׳ס וכשמגיע אירוע כמו האירוויזיון לישראל זוהי סיבה אמיתית לייצר חדשנות ולהצטרף לחגיגה. אז גם הפעם, דומינו'ס שמחה לחדש ולהפתיע את הלקוחות שלה עם מוצרים חדשים ומפנקים ולהצטרף לחגיגת האירוויוזיון בישראל. אנחנו מזמינים את החוגגים וגם את אלו שפשוט אוהבים פיצה בלי קשר, ליהנות מפיצות המשלבות לא פחות מ"דוז פואה" של תוספות המשתלבות אחת עם השנייה בצורה מושלמת שתגרום לכל מי שטועם ליהנות מכל ביס".