כותרות אחרונות
Search

דורון רנד מבכירי ענף היין הישראלי מונה לתפקיד מנכ"ל יקב "אמפורה".

דורון רנד מבכירי ענף היין הישראלי מונה לתפקיד מנכ"ל יקב "אמפורה" 

 

 

דורון רנד מבכירי ענף היין הישראלי מונה לתפקיד מנכ"ל יקב "אמפורה".

 

ד"ר יובל סמואל מבעלי יקב אמפורה הודיע על מינויו של דורון רנד, מוותיקי ומבכירי ענף היין, למנכ"ל יקב אמפורה. רנד נכנס לתפקיד בימים אלה, כחלק מהתוכנית האסטרטגית לפיתוחו של היקב בשנים הקרובות. רנד יחליף את אסף עזר מנכ"ל היקב בשנתיים האחרונות, אשר היה חלק מצוות היקב שביצע את השינויים והפיתוח העסקי בשנים האחרונות.

 

דורון רנד נשוי ואב לארבעה, מילא תפקידים שונים בענף היין בישראל ובעולם וביניהם: סמנכ"ל שיווק מכירות ויצוא של יקבי רמת הגולן, מנכ"ל יקב רקנאטי, בעלים של חברה לייבוא ויצוא של יינות, עוסק בפיתוח עסקי ובינלאומי בעולם היין, האלכוהול ומוצרי הצריכה, יעץ לחברות בתחום היין בארה"ב, חבר הועדה הממשלתית לקידום היצוא של יינות ישראליים ועוד…

 

דורון רנד מבכירי ענף היין הישראלי מונה לתפקיד מנכ"ל יקב "אמפורה"

 

יקב אמפורה נוסד בשנת 2000 על ידי קבוצה של אנשי עסקים, ובשנת 2016 הצטרף ד"ר יובל סמואל, וטרינר ואיש עסקים, כשותף מנהל. תחת ניהולו עבר היקב גידול משמעותי בפעילותו העסקית, ובפיתוח תרבות היין בישראל. יקב אמפורה מייצר יינות איכות בסדרות מד (מדיטרניאן), ריטון, מקורה ויינות מיוחדים. בשנת 2021 זכה היקב בתואר יקב הבוטיק הטוב בישראל ויינות שונים של היקב זכו בפרסים. יקב אמפורה ומרכז המבקרים שנמצא ליד כרם מהר"ל, הם מהמובילים והפעילים ביותר לקידום תרבות היין כיום בישראל.