כותרות אחרונות
Search

רשת עיצוב הבית "HOM'S" פתחה סניף דגל במתחם די-סיטי מעלה אדומים.

צילום: אבי בר

 

 

רשת עיצוב הבית "HOM'S" מתרחבת

 פתחה סניף דגל במתחם די-סיטי מעלה אדומים.

 

צילום: אבי בר

 

רשת "HOM'S"  שחקנית משמעותית חדשה בעולם ההום סטייל. באעירוע חגיגי הושק סניף הדגל של רשת "הומ'ס – הבית לובש סטייל" במתחם דיסיטי במעלה אדומים בהשתתפות שף טום אביב, מנצחת מסטר שף – איתיאלה והפיינליסט אסף דיי לצד אנשי עסקים, ראשי החברות הגדולות, מנכ"לית דיסיטי פנינה רווח ומקימי הרשת האחים אורן ואבינועם ספיר (בעלי רשתות המזון סופר ספיר, הכי זול, נטו חיסכון) ורונן גנון.

 

מפת התמצאות במתחם – צילום: אבי בר 

 

כעשרה חודשים לאחר שהחלה לפעול בפארק תעשיות צפת ושבועות ספורים לאחר שהשיקו אתר מכירות און ליין חדשני ומתקדם, רשת עיצוב הבית "HOM'S" מתרחבת ומשיקה את סניף הדגל במתחם העיצוב החדש של ישראל – די-סיטי שבמעלה אדומים עם 3,300 מ"ר של חוויית קנייה אירופאית, עשרות מותגים מובילים ומבוקשים, מגוון אדיר של עשרות אלפי מוצרים שישדרגו לכם את הבית!

 

קובעים מזוזה – צילום: באדיבות "הומס"

 

רשת "הומ'ס" – הבית לובש סטייל הינה הרשת הצומחת בישראל בתחום ההום סטייל. מטרתה להעניק ללקוחות את כל המותגים המובילים לבית, הטרנדים העדכניים ובמחירים אטרקטיביים, הרשת בעלת סניפים בצפת, ביתר עלית וכעת השיקה את סניף הדגל במתחם די-סיטי שבמעלה אדומים. תחת קורת גג אחת עם 3,300 מ"ר של מוגים ומוצרים לבית תמצאו את כל הפריטים, האביזרים והשמות המובילים לעיצוב הבית, כל הסטייל שחלמתם להכניס הביתה, במבחר גדול מתמיד ובמחירים קטנים במיוחד.  בשבועות האחרונים השיקה הרשת את אתר המכירות און ליין – https://www.homs.co.il/ עם מבצעים אטרקטיביים במיוחד ובימים אלו הסניף החדש במעלה אדומים נפתח גם כן עם מחירים אטרקטיביים.

 

הבעלים ובכירי רשת "הומס" יחד עם השף תום אביב – צילום: אבי בר

 

שף טום אביב ציין: "אני נמצא במעלה אדומים במתחם מדהים – דיסיטי בפתיחה של הומס יש פה את הסט שלי ואת כל הכלים של ארקוסטיל והכי כיף פה בעולם, אני מזמין אתכם, כיף פה וגם במרוקו שם פתחתי  מסעדה חדשה באותה מידה"  

 

השף טום אביב – צילום: אבי בר

 

אורן ספיר מבעלי הרשת: "אנו שמחים להנגיש את המבחר, המחירים, השירות וחווית הקנייה שרשת הומס חרטה על דגלה לקהלים נוספים וכעת משיקים סניף נוסף הפעם במתחם העיצוב של ישראל במעלה אדומים. תחת קורת גג אחת תמצאו עולם שלם של עיצוב הבית. השקענו רבות בסניף הדגל במעלה אדומים.  רשת הומס היא חלק משיתוף פעולה של אנשי העסקים אורן ואבינועם ספיר בעלי הרשתות 'סופר ספיר', 'הכי זול', 'נטו חיסכון' וכו', והיזם רונן גנון. לרשת כעת סניפים בצפת, בית"ר עלית, מעלה אדומים והיא נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים של עוד 4 סניפים באזורים שונים בארץ.

 

אחד מבעלי המתחם ושני בניו – צילום: אבי בר

 

בחנות הדגל של "HOM'S" ובסניפי הרשת, תפגשו את  מותגים הבולטים לעיצוב הבית: 'נעמן', 'סולתם', 'ארקוסטיל', 'פוד אפיל', 'Homestyle', 'אמגזית', 'המילטון', 'נספרסו', 'ורדינון', 'דלתא', 'ג'וליאני', 'ארט', 'פישר פרייס', 'גורטקס' ועוד."בחודשים הקרובים נפתח סניפים נוספים של הרשת במטרה להנגיש את החוויה, המוצרים והמחירים לכל אזרחי מדינת ישראל. רשת הומס הינה רשת ישראלית מובילה לעיצוב הבית ותאפשר לכל לקוח קנייה איכותית, מהנה, מגוונת ומשתלמת" ציין אבינועם ספיר.

 

בעלי רשת "הומס" יחד עם מנכ"לית דיסיטי פנינה רווח – צילום: באדיבות "הומס."

 

פנינה רווח מנכ"לית מתחם הדיסיטי: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח עוד ועוד חנויות ריהוט ואקססוריז במתחם לעיצוב הגדול במדינה. הומס מהווה בשורה של ממש לתושבי ירושלים והסביבה, עם 3200 מ' של תצוגה עם כל מה שצריך לבית ובמחירים משתלמים. מדובר בחנות שמשלימה את התמהיל המגוון של מאות חנויות לעיצוב וריהוט הבית שנמצאות במתחם".

 

הנוף אליו משקיף המתחם החדש – צילום: אבי בר

 

סניף הדגל של רשת "הומ'ס" ממוקם בקומה השלישית של  "DCITY" מתחם העיצוב והבילוי הגדול במזרח התיכון, הממוקם בפארק ישראל – מעלה אדומים ומציע כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד. המתחם המשתרע על פני 100,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, הן בשל המגוון החנויות שהוא מציע בתחום עיצוב הבית. בנוסף, "DCITY" כולל גם מתחם יפהיפה, הפיאצה – אזור המסעדות הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס ובעל תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון. המתחם כולל גם בית מלון יוקרתי,  מתחם "DWORK" למעצבים ואדריכלים, מרכז כנסים, אולם אירועים  ועוד…

 

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר