כותרות אחרונות
Search

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג את קולקציית חנוכה 2021.

חנוכיית דור 764 ש"ח – צילום: ירון וינברג

 

 

מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג את קולקציית חנוכה 2021.

חנוכה כבר מעבר לפינה ומותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים" מציג את קולקציית החג המהודרת המשלבת מבחר דגמים  בשלל סגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק.

הקולקציה מציעה את פריטי החנוכיות המסורתיות בשלל עיצובים. החנוכיות הן פרי יצירתם של אמני המותג, מאחורי כל חנוכייה הסיפור וההשראה הייחודית לה. כל עיטור וחריטה נוצר בעבודת יד מוקפדת מה שהופך את החנוכיות ליצירות אומנות על זמניות. הקולקציה משלבת חנוכיות העשויות מכסף לצד חנוכיות בציפוי כסף מקולקציית מרדינגר סטודיו.

 

מבצע בלאק פריידי:

21/11-30/11

כל האתר והחנויות 25-45% הנחה (לא כולל כפל מבצעים)

https://hazorfim.co.il/he/sale.html#page=0&top=1&

 

 

בין שלל החנוכיות של קולקציית הצורפים לשנת 2021

 

חנוכיית ברקת

חנוכיית ברקת הצורפים מחיר 2470 ש"ח – צילום: ירון וינברג

 

חנוכייה בעיצוב המתכתב עם בית המקדש בהשראת אבן הברקת, אחת מאבני החושן ששימשו את הכהן הגדול. החנוכייה ,שעשויה מכסף סטרלינג 925 ,מלוטשת ברבים מחלקיה בצורת משושה, צורה המקנה לה מראה של אבן חושן. המידות המיוחדות של החנוכייה (גובה 30.3 ס"מ ורוחב 22.9 ס"מ) מקנות לה מראה נדיר.

מחיר: 2470 ₪

 

 

חנוכיית סימן שאלה

חנוכיית סימן שאלה הצורפים מחיר 2372 ש"ח צילום: ירון וינברג

 

החנוכייה בעיצוב סימן שאלה הפכה עם השנים לפופולאריות והמבוקשת ביותר. צורתה המיוחדת והמסולסלת מושכת את העין ומעוררת סקרנות. אמני הצורפים יצרו חנוכייה שפורצת את גבולות הדמיון ומרקיעה שחקים.

מחיר 2372 ₪

גובה : 23.9 ס"מ

רוחב : 28.8 ס"מ

 

חנוכייה פילגרין קטנה

חנוכיית פליגרין הקטנה הצורפים מחיר 1317 ש"ח – צילום: ירון וינברג

 

החנוכייה נוצרה כמחווה לעבודת הצורפות העתיקה של יהודי תימן. אמני הצורפים יצרו בשיטת עיבוד מסורתית ועדינה עיטורים מרהיבים לכל אורכה של החנוכייה. חוטי כסף דקיקים השזורים ומלופפים זה בזה, לצד כיפות וחרוזים עשויים מכסף טהור. ייחודי של דגם זה הוא בקני הנרות החלקים והבוהקים ובבסיס הרחב והמעוטר.

מחיר 1317 ₪

גובה : 25.5 ס"מ

רוחב : 16.8 ס"מ

 

 חנוכיית בולרו

חנוכיית בולרו הצורפים מחיר 5648 ש"ח – צילום: ירון וינברג

חנוכיית בולרו מגיעה היישר ממחוזותיה הקסומים של ספרד. אמני הצורפים יצרו חנוכייה בהשראת בד הקטיפה היוקרתי ששימש את נשות ספרד לשמלות ה"בולרו". עמוד הבסיס של החנוכייה עשוי מקפלי קטיפה מרהיבים שנוצרו בעמל רב ובעבודת ליטוש ידנית. כלי כסף טהור המתכסה בבד של אור.

מחיר 5648  ₪

גובה : 39 ס"מ

רוחב : 32.4 ס"מ

 

 

קולקציית החנוכיות של סטודיו מרדינגר לשנת 2021 משלב עיצובים עדכניים במראה נקי וציפוי כסף איכותי למראה יוקרתי. 

         מבין החנוכיות של סטודיו מרדינגר לחג הקרוב

 

 

חנוכיית דור מצופה כסף

חנוכיית דור 764 ש"ח – צילום: ירון וינברג

 

חנוכייה במראה תלת מימד שהפך לפופלארי במיוחד בשנים האחרונות.  העיצוב הייחודי משלב תנועתיות במראה נקי ומפואר בציפוי כסף איכותי ועמיד.  למרות המראה המינימליסטי לכאורה העיצוב הייחודי מעניק לחנוכייה מראה של יצירת אומנות בת זמננו.

מחיר 764 ₪

גובה : 18 ס"מ

רוחב : 35 ס"מ

אורך : 14.4 ס"מ

 

חנוכיית המטבע מצופה כסף

חנוכיית המטבע הצורפים מחיר 599 ש"ח – צילום: ירון וינברג

 

המטבע המוזהב המותג בחנית הינו רפליקה מדויקת של המטבע מתקופת שושלת  החשמונאים 40 שנים לפנה"ס, שנמצא בחפירות ארכיאולוגיות ובו נראית לראשונה לראשונה המנורה מתקופת בית המקדש השני. ייחודה של המנורה שעל המטבע היא שהאומנים שעצבו אותה ראו את המנורה במקדש, ולכן זהו דגם אוטנטי של המנורה במקדש ולכן זהו דגם אוטנטי של המנורה שהייתה במקדש בירושלים.

מחיר: 599 ₪

גובה : 20 ס"מ

רוחב : 30 ס"מ

 

 

חנוכיית לגונה מצופה כסף

חנוכיית לגונה מחיר 2168 ש"ח – צילום: ירון וינברג

 

חנוכייה בעלת עיצוב קלאסי, נקי, על זמני, נמצא בצורפים שנים, מבוקש, אהוב, על זמני, מלווה משפחות בישראל מזה שנים. רגליות שמגביהות. מושלם לתצוגה מרשימה בחלון.

מחיר: 2186 ₪

גובה : 56 ס"מ

רוחב : 33 ס"מ

 

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי – ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect – שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

 

את החנוכיות ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין:

hazorfim.co.il